2014 első!

Első bejegyzés idén, már vártam, hogy átlépjünk az újévbe, mert szerettem volna használni a határidőnaplómat, nah meg persze újult erővel belevágni a blogolásba.

Első bejegyzésnek nem szerettem volna rögtön ideállítani valami tesztel, vagy más szerzeményekkel, így amolyan eligazító bejegyzés született, amivel szeretnék mindenkinek kellemes újévet kívánni és sok sok boldogságot és csillámló cukiságokat, de ezt a témát jobb ha át is lépjük :D


Az újévhez hozzátartoznak a fogadalmak is, én néhányat amolyan rutinszerűen megfogadok amiket jó esetben az első hetekben szigorúan be is tartok, de utána valahogy mindig találok más elfoglaltságot :)

Tudjátok ezek a jól megszokott: no junk food, sok sok sport, írok rendszeresen a blogra ... stb stb

Reményem szerint ez az év sikeresebb lesz mint az előzőek, tudjátok csak pozitívan!

Akkor a lényeg, hogy ezek után jöhetnek a tesztek, ajánlók, fotók, kaják...


-Rita

5 megjegyzés:

  1. Boldog új évet neked is! :) Mindenki nagyon örült az ajándék táskarendezőnek, köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked is Boldog Újévet :) Nagyon örülök!

      Törlés
  2. úúúú megkérdezhetem, hogy a pussy deluxe parfümöt mikor vetted? pár éve sehol sem találok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ő sem egy mai darab sajnos, még évekkel ezelőtt kaptam karácsonyra, de akkor a dm-ben jutottam hozzá.

      Törlés
  3. Basszus egy pillanatra kihagyott a szívem amikor megláttam A parfümöt! Épp kérdezni akartam, hogy honnan van.. Amúgy tavaly előtt kivonták a forgalomból :(((((((

    VálaszTörlés