Mi lesz most?

Szomorúan kell közölnöm veletek, hogy tökre ment a varrógépem :O, igaz olyan erős orosz vas ez, hogy nem lenne neki szabad, de mégis... Úgyhogy az igazat megvallva ezért is ülök (nah jó 3 réteg takaró alatt fekszem az ágyban) mert sajnos megállt a gépezet. Pedig milyen jól megvoltunk a kis nyavalyással, csomó mindent összevarrtunk, és mennyi minden használható is lett a végén :)

A lényeg, hogy a kényszerpihenő miatt, hoztam egy két táskát amit a múlthéten varrtam, valamint, néhány az ünnepekre is jó ötlete, amit akár kézzel is ellehet készíteni, szóval ajánlom figyelmetekbe, ha szeretnétek az otthonotokat édi puha csillagokkal, vagy mézeskalácsokkal dekorálni!




Magamnak is készítettem olyan kék táskát mert imádom az anyagot, nem is tudom miket lehetne belőle készíteni. Ha valakit érdekelnek a táskák oldalt a meskás kis boxban láthatóak, táskarendezővel együtt értendő.

Nah te térjünk is a dekorációra!

Én nem szeretnék súlyos pénzeket adni az úgymond szokványos dekorációra, biztosan én is veszek egy két göböt, vagy masnit a fára, de leginkább magam készítem el. Az idén fehér, vaj, és piros színben képzeltem el az első karácsonyfánkat, ami hosszas tanakodás után valószínűleg egy élőfa lesz, mert ez áll legközelebb a környezet kíméléshez, hiszen a fákat ezzel a céllal ültetik, hogy az év végén az otthonok dísze legyen, tudom ez sem a legtökéletesebb megoldás, de még soha nem ünnepeltük csak kettesben a párommal a karácsonyt, és ez lesz az első közös az új otthonunkban.Tehát magam szeretném elkészíteni a legtöbb díszt. Már most sok sok narancskarika várja a száradást a radiátoron, kézzel készülnek a puha csillagok, jönnek még a mézeskalácsok és az agyag fehér díszek :)


Ennél egyszerűbb és cukibb dísz nem is létezik, még varrni sem kell, elegendő méterárúban venni ruhaanyagot (de még a szalvéta is tökéletes) egy szalagot, kevés zöld levelet-ágat amit a hungarocellgömb átkötése után beletűzünk a masniba. Olcsó és nagyon mutatós.


Kiürült borospalackok egyszínűre lefújva, ezután díszítve vagy előtte megadott mintára felragasztani egy két hópihét esetleg csillag mintát. Jöhet a spray amit célszerű a szabadban végezni, egy nagyobb flakon festék körülbelül 1000 forint amivel aztán jó sok-mindent letudunk festeni :D Itt jöhetnek esetleg a mécses befőttesüvegek, amikre szintén mintát ragasztunk és lefújjuk fehérre, mintát leszedjük és szépen megmarad a csillag alakja...


Édes pici puha csillagok, nyomás anyagot venni, egy tűt és cérnát valami töltő anyagot és már lehet is gyártani a kis csillagokat.


Üvegfesték filc valamint egy picike befőttesüveg és máris kész az ünnepi mécses :)


Nah jó, hát ez oltári, milyen egyszerű és milyen aranyos, főleg kisgyermekes családoknál, nem kerül semmibe, és mégis milyen mutatós és aranyos..


Utoljára pedig hoztam egy hófehér dekorációt, amiben nekem leginkább ez a függönyös díszes kis megoldás tetszik. Nálunk tetőablak van, de valahogy ott is szeretném kipróbálni ezt az ötletet, természetesen piros-fehér-vajszínű kombinációban.


Remélem tetszett nektek ez a kis inspiráció az én napjaim most ezekkel telnek, utazással, tanlással, gyakorlatozással, főzéssel, varrással és picurka csillagok készítésével :P

Kellemes vasárnapot mindenkinek!
Ha eddig elolvastad a bejegyzést hálám üldözni fog, és szeretném megemlíteni, hogy a napokban nyereményjáték jön, egy kis apróság a mikulásra, vagy 6.-ára vagy 5.-ére ki mikor és mit ünnepel :D


-Rita


3 megjegyzés:

  1. Sajnálom a varrógépet, pedig annyira gyönyörű táskákat készítesz!!! Az első lett a kedvencem :)

    A dekorációk közül pedig a csillagok és a hópelyhes üveg tetszik nagyon. Lehet meg is valósítom majd őket :)

    Szép napot kívánok!!

    Ui.: Gyógyulj meg drága varrógép!! :D

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom a varrógépedet, biztos nagyon rossz érzés, hogy most egy darabig nem tudsz hódolni a hobbidnak :( Viszont a táskák igazán szépek! :) A dekorációk meg nagyon ötletesek, nekem főleg a hóemberes hűtőmágnes tetszik, meg a hópelyhes mécsestartó üvegből, nagyon klassz! És igazán jó ötlet, hogy te magad készítesz díszeket a karácsonyfátokra. Én mondjuk a csilli-villi piros-arany díszek kedvelője vagyok, de a ti otthonotokban biztos mutatós lesz ez a vaj és piros színű dekor :)

    VálaszTörlés