Levendulás körmök!

Közel két hete nem jelentkeztem, de azért azt meg kell hagyni facebookon általában jelen vagyok ott tudtok figyelemmel kísérni. Múlt héten gyakorlaton voltam, nehéz volt belerázódni, hiszen nem egy hétköznapi közeg, de ez a hét már jobb lesz és azt hiszem a posztok is jönnek szépen sorban :)

Nagyon rég volt már körmös bejegyzés, az igazság az, hogy mindig egy színűre festettem a körmeimet az utóbbi hónapokban, de most valahonnan jött az ihlet, hogy levendulás körmöket készítse.. nekem nagyon tetszik főleg a színvilág.



Ez lenne az én kis levendulamezőm :)

Elkészíteni pedig hihetetlen egyszerű volt, alapnak az essence kék lakja került ami önmagában ne, túl tartós, egy zöld lakkal meghúztam a levendula szárát és erre jöttek a lila kis virágok, két árnyalatból, hogy természetesebb legyen!

1 megjegyzés: