Summer lips!

Imádom azokat a bejegyzéseket olvasgatni, ahol több termék, szín kap helyet, jó a képekre nézni. Régebben már készítettem egy hasonló bejegyzést ITT olvashatjátok, de most néhány új termékkel amit azóta sikerült beszerezni mondhatni kibővítettem az idei nyárra való ajánlatomat!

Én most a pinkes-pirosas árnyalatok felé vettem az irányt én nagyon szeretem őket, kíváncsi vagyok a ti véleményetekre, hogy mennyire szoktatok a hétköznapokon élénkebb rúzsban-szájfényben megjelenni (ami engem illet szintén ritkán, a suli miatt és úgy alapvetően nincs alkalom, nyáron azért többször előkerül, egy sétához-fagyizáshoz)


1.Rimmel by Kate 06
2.Rimmel by Kate 06 + Essence stay with me 03 Candy Bar
3.Catrice C01 colour bomb 
4.Giordani Gold Voluptuous Lipstick - Chiffon Rose

Imádom a fényesebb vizesebb jellegű darabokat, így a rúzsokat feldobtam egy kevés szájfénnyel, nekem tetszik az összhatás. Bár pl a Giordani Gold már önmagában is nagyon szép fényes. A rimmel rúzs nagyon tartós egy kicsit meg is színezi a bőrt, nem lehet teljesen letörölni (csak lemosóval, vagy hosszas suvickolással) így nagyon tartós darab, ivás és evés után is fenn marad. Sőt az illata is nagyon finom. A catrice matt darabját a tavalyi tesztel ellentétben egy kis szájfénnyel dobtam fel, nagyon szolid és szép szín született. 


A nyári kollekció 


Balról jobbra 

1. Rimmel  06 + Essece stay. candy bar 
2. Catrice + Essence sun club szájfény
3.Sun club szájfény 08 sun glow 
4. Essence stay with me candy bar
5. Rimmel 06
6. Catrice colour bomb 
7. Giordani Gold chiffon rose 


Catrice + Essence 


Rimmel önmagában 


Rimmel + Essnece 


Egy kis mókás kép, de a szín elképesztő 

Próbálom ezek után a mindennapokba becsempészni az élén színeket, elől hagyom őket, hogy ne legyen esélyem felfelejteni.

Remélem ti is kedvet kaptok az élén rúzsokhoz!

-Rita 

3 megjegyzés: