Mina a menta tuning!


2 gyönyörű lakk találkozása, menta és arany, csodálatos, csak sajnos a menta nem bizonyult túl tartósnak, hogy mennyire, már másnap elkezd kopni fedőlakkal (lehet valami jobban kellene beszerezni) de sajnos tény és való, hogy az új essence lakkok nem igazán tartósak. Viszont az arany csillámos nagyon jól bírja, imádom is!

Születésnapomra kaptam a menta lakkot, már előtte is nézegettem, így örülök, hogy nem én vettem meg, nem érzek semmiféle csalódottságot, majd valahogy próbálom rávenni a tartósságra :D



Essence 121 gold fever 
Essence 146 that's what i mint!


Ti, hogy álltok a menta arany párossal?


-Rita 

7 megjegyzés:

  1. Na ezért nem veszek soha essence lakkokat, hiába a szép szín, botrányos a minőség :/ Pedig nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanígy vagyok vele, a régi lakkok nagyon jók voltak, viszont ezek az újak borzalmas minőségűek :SS
    Pedig egy nagyon jó márka, és szuper színek vannak.
    Ez a két szín nagyon jól mutat egymással :)

    VálaszTörlés
  3. De érdekes Neked a gold fever-ben vannak nagyobb glitterek is, az enyémben csak pici csillámok, arany és piros :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen mert megváltozott :D mert ez volt a legelső, aztán jött ami neked van, és végül ismét ez mert ezt jobban szerették az emberek :)

      Törlés
  4. van nekem is ilyen kék lakkom nagyon szeretem.
    az arany meg nagyon szép.

    VálaszTörlés