Flormar pretty p24 - virágos körmök!


Születésnapomra kaptam ezt a picike zöld lakkot, valóban soha nem volt ilyen színem, és nagyon jól jött arra, ha valamit készítek (virágokat, esetleg dinnyés körmöket) arra gondoltam, hogy mintázásra jó lesz, mert hát ez mégis elég szokatlan szín a hétköznapokban. De egyik este, annyira megtetszett, hogy bizony én kifestettem vele minden körmömet :) és wow imádom azóta is, sőt feldobtam néhány virággal és indával, így született ez a zöld virágos köröm is! :)


Amit tudok a lakkoról, hogy olyan tartós amivel én már nagyon régen találkoztam, több napja van a kezemen, de egyáltalán még meg sem kopott, biztosan fogok nézni más színben is ilyen lakkot, remélem azok is ilyen jól teljesítenek :)



Itt pedig teljes valójában láthatjátok életem első zöld körmét, szerintem szép :)

Ajánlom ezt a színt mindenképpen mert tartós, gyorsan szárad 2 rétegben fed, és remélem a többi szín is ilyen jó mert akkor biztosan veszek.


Van olyan körömlakkszín amit soha nem használnátok ?

-Rita

4 megjegyzés:

  1. Jaj de nagyon cuki lett ez a minta. =) Nem rajongok a zöldért, de így isteni.

    VálaszTörlés
  2. hűűű nagyon szépen sikerült, ügyi vagy :)
    és jól áll neked a zöld :)

    VálaszTörlés
  3. Waw!Le a kalappal,nagyon ügyes vagy,én képtelen vagyok ilyen szép mintákat kanyarintani a körmeimre,a múltkor megpróbálkoztam vele,a párom meg rákérdezett,hogy az 5 éves kislányom csinálta e...:P

    VálaszTörlés