Bronzos smink!


Hopplá, meglepő módon ismét sikerült egy sminkes bejegyzéssel előrukkolnom, bár nem mondanám, hogy túl érdekes lenne a koncepció, de a színek is jobbak, és a fotózás is jobban megy :D bár lehet kint szebb képek készülnének, de ennyire még nem vagyok elvetemül, így marad az ablak előtt ácsorgás :)


De a lényeg, hogy próbáltam összedobni egy természetesnek tűnő ünnepibb sminket, példának okáért ballagásra éppen megfelelő, sőt minden termék nyár-és meleg biztos :) így nem kell aggódni, hogy elfolyna!


Egy kis arany, bronz, és az elengedhetetlen tusvonal.



(vakus kép, kicsit erősebbek a színek, meg úgy túl soknak tűnik minden, de ez az egy kép ahol felnézek, és normális is)


Itt vannak a használt termékek főbb része, a kis tégelyes rúzst én készítettem, így sajnos ez egyedi :)

ITT van az elkészítése.

Remélem tetszik nektek, ez a smink, próbálok ismét összehozni valamit, de inkább a nyárias színek irányába indulok!

Ti milyen sminket készítetek nyáron, alapozót vagy színezett hidratálót használtok?


-Rita 

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! :) én is szoktam hasonlót készíteni, mindennapokra is tökéletes. persze annak, aki szereti a hangsúlyosabb sminket rohangáláshoz is.
    nem tudom miért, de az arcomról nyáron minden lefolyik, így se alapozót, se bb krémet nem tudok használni, max csak estére. szóval csak a szememet hangsúlyozom ilyenkor

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett!!
    Én nem szoktam alapozót használni, csak szempillaspirált,szemtust és szemhéjfestéket ruhához illő színben. Alapozót csak max. buliba kennék fel. Arcpirosítót szoktam még néha napján használni.
    Ez a rúzs nagyon tetszik,amit te készítettél.

    VálaszTörlés