Vegyes mindenes!

Hoztam nektek sok sok képet, kajákról, vásárlásról, és az otthon töltött húsvétról :D

Több mint 2 hónap alatt gyűlt össze ez a mennyiség, úgy gondoltam megosztom veletek is!

Kezdem unni ezt a vacak időt, szeretném a kabátot és a sálakat jó mélyre süllyeszteni a szekrénybe, remélem ez hamarosan meg is történhet.



S. hajtogatta nekem :) Szerintem nagyon cuki lett 


Ajakápolóból soha de soha nem elég 


Körömlakk haul 




Tavaszi cipellő haul, alig várom, hogy legyen alkalmam (egyszóval melegebb idő) felvenni őket


Már elkezdtem kigondolni mit is lenne érdemes megvenni a glamour napokon 


Ez a fránya tavaszi hó



Kövirózsa 


Moha világ


Pedig nem sok kellet volna, hogy kinyíljon a barackfa virág 



Cicakomák akik mindig nálunk vannak 


Gitározni tanulok (tanítanak) :D


Nyam nyam 


Házi krémes


Egy kis egészséges, diétás kaja is befigyel, rakott zöldbab kölessel, párolt fahéjas almával 


Teljeskiörlésű kókuszos csokis muffin 


Kandírozott narancshéj 


Fahéjas alma 


Kukorica lisztes pizza 


Sajtos zabpelyhes tallér :)


Még nőnapra kaptam :)

Szóval ennyi lett volna, hamarosan elkészítem a glamournapi listámat is!

Addig is legyetek jók, és akiknek szünet van az örüljön :D

-Rita

8 megjegyzés:

  1. Az elmaradhatatlan pizza :)
    A sajtos zabpehely receptje nagyon érdekelne *.* Nemrég csináltam áfonyás zabpelyhes sütit, az nagyon bejött, kíváncsi vagyok milyen lehet a sós változat.
    A karkötő pedig nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. A Color Trend Natural Girl árnyalat nekem is megvan (ha jól látom hogy az), illetve a Bikini nevezetű is, nagyon szépek, előbbi épp a lábujjaimon virít de sajnos eddig nem bizonyultak túl tartósnak...:(

    VálaszTörlés
  3. Az oriflame univerzális ajakbalzsam hegyet elnézve gondolom, te is beszerzel az új kókuszosból :P én már nagyon várom :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó képek, a karkötő irtó aranyos! :-)
    A Color Trend körömlakkra kíváncsi lennék, érdemes-e megrendelni

    VálaszTörlés
  5. Nálam rövid körmökön egy délután után lepattogzott, pedig szinte semmit nem csináltam vele....:(

    VálaszTörlés
  6. De cukik a cipellők meg a karkötő is :)

    VálaszTörlés