Turi muri, drogériás vásárlás, és minden amit az utóbbi időben vettem!

Reggel eljutottam a turiba és találtam néhány jó dolgot, olyat is ami még mindig tök jól néz ki csak rajtam nem volt az igazi :S De a lényeg, hogy sikerült jó áron beszereznem néhány felsőt, szó szerint csak felsőket mert általában nem sikerül nadrágot vagy szoknyát vennem, de sebaj ennek is örülök :D


H&M ing felső, ezt még az üzletben is néztem amikor lehetett kapni, de nem vettem meg, most felpróbáltam és jól állt, így jött haza 800 forint az eredeti ára, de van 10% kártyám, így még olcsóbb volt minden ruha


Strasszos kis mellény, nyáron egy felsővel szerintem jó lesz. 900 forint 



Jaj hát igen ez a kedvence, egy nagyon szép szabású mexx farmer dzseki aminek szuperjó tapintása van. 1600 forint volt az eredeti ár de 10% lejött belőle


Egy alvóspóló is kellett már, ezt a darabot 200 forintért vettem, aludni tök jó lesz 


A hét elején benéztem a h&m-be hogy megnézzem magamnak a glamour napokra a kínálatot, úgy gondoltam a felsőt megveszem, mert jól állt, és szomorú lennék ha nem maradna, de az eredeti bikini alsó ami ehhez passzol az nagyon amorf, fúúúúj :D ezért kerek 250 forintért megvettem ezt a fehér bikini alsót leárazva  szintén a h&m-ben. De a felsőhöz még megveszem a galmour napokon a pink bikini alsót aminek a színe pont olyan mint a felsőn a pink (szóval nah éritek :DD) jáááj nah majd meglátjátok :D a felső rész 3000 ft volt a fehér 250 ft a leendő pink 20% kuponnal 1400 :D




Benéztem a dm-be is, mert kellet jó néhány dolog.

-A babylove sampon újdonság nekem, jó árban volt, szép összetevők, fincsi illat 
-Brazil mangós tusfürdő pedig egy álom 
-2 deót is vettem, mindkettő akciós volt, hát egyenlőre az isana jobb mert nem fulladok meg tőle (nem képez akkor füstöt) de a másiknak finomabb az illata 


Nem is tudtam hogy Jessica Alba manapság zoknikat reklámoz :P:P

Neh igen szükségem volt cuki zoknira 
Néhány nagyon olcsó leárazott lovely lakkra 120 ft darabja 
És egy édes fém dobozkára 




Ú a bordó lila csillámos nem piskóta :D



Szupercuki fémdoboz :D aww csak 250 forint volt, nem tudom mit fogok benne tárolni (találná ékszert, hajtűt, cukorkát) de imáááádom :D


Ti miket vettetek az utóbbi időben ?


-Rita 

13 megjegyzés:

  1. Akárhány DM-ben jártam mindenhol üres volt a Mangós balea-s tusfürdő polca.. Pedig már olyan kíváncsi vagyok rá :/

    VálaszTörlés
  2. A kis mellény nagyon cuki. =) Azt a lila csillámos pink lovely lakkot én is megvettem tegnap. :D

    VálaszTörlés
  3. Ma "vettem meg" 50pontért a Dm-ben Manhattan szépségcsomagot,egész jó dolgok voltak benne (írtam is róla) Plusz a héten beszereztem az Essence stay all day korrektorát, annyi jót hallottam róla hogy nekem is tennem kellett vele egy próbát....és láss csodát,tényleg jó!!!:DD
    Jó dolgokat vettél, jó áron!Ja, a mangós tusit én is megvettem, fincsi!!

    VálaszTörlés
  4. A mellény a nagy kedvencem. :D A dobozka meg.... ÉDES és EPRES.... akarom. :D

    VálaszTörlés
  5. Tiszta jó dolgokat szereztél! :)
    Az az epres doboz nagyon ÉDES szószerint...:D
    Meg szépek a lakkok is és jók a ruhák! :)

    VálaszTörlés
  6. A doboz nagyon cuki,a felsök is jók. 14 lovely lakkot vettem,többek közt azt a bordó fedőlakkot is. Meg törlőkendőt,a Páromnak két waxot. Meg egy halom csokit: D meg szokásos avon,oriflame rendelés: )

    VálaszTörlés
  7. én is vettem vagy 4 akciós lovely lakkot, köztük ezt a lila csillámos pink vagy bordó lakkot nem is tudom milyen színű :D a dobozkát hol vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kínaiban, szegden a skála helyén lévőben :)

      Törlés
  8. Én ma beszabadultam a Rossmannba, és sikerült jól bevásárolnom, mert -25% volt a Rimmel termékekre, valamint a 129 ft-os Lovely körömlakk akciót sem lehetett kihagyni :) A turiban is nagyon jó dolgokra tettél szert :)

    VálaszTörlés
  9. A Lovely lakkok engem is elcsábítottak :)

    VálaszTörlés
  10. awwww,az a kis dobozka honnan lett szalajtva? iszonyat édes :D

    VálaszTörlés
  11. A farmering szuper vétel volt, a fürdőruha is nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  12. A bikini felső nagyon szépséges! *.*

    VálaszTörlés