Tavaszi pöttyök - köröm!

Rég nem látott körmös bejegyzés következik, hurrrá !


Ez az egyik legújabb pink lakkom (lovely leárazás imádlak) ami szuper jól működik, egy picit talán sűrű, de megbocsájtható, mert 1 (mondom egy) rétegben tökéletesen fed, gyorsan szárad és a színe is gyönyörű, tartósság pedig fedőlakkal jó (anélkül 2-3 nap)!


Tehát jött az érzés, hogy nekem pöttyös köröm kell, így neki is láttam, de nem tudtam milyen színekkel kombináljam, végül ez a pinkes változat mellet döntöttem. Az egész nagyon gyorsan megvan. Mivel nincs pontozóm így egy gombostű másik végét használta, jól működik!


Szerintem ez egy olyan körömdíszítés ami legjobban kis körmökön érvényesül ( hosszabb körömökre, én sokkal kisebb szabályosabb pöttyöket tudok elképzelni)


Használt lakkok és egyéb 

Alverde barackos körömerősítő (most vettem glamour napokon, az előző felét anyának adtam, én nagyon szeretem)
Isana kézkrém, isteni jó illata van, jól ápol, olcsó, egy picit jobban-gyorsabban is felszívódhatna, de itthonra jó!
Essence fedőlakk 
Lovely must have pink lakk 
Golden Rose sötét lila lakk 
Moyra pasztell pink lakk 

Mit szóltok a pöttyös Körömökhöz?


-Rita 

6 megjegyzés: