Mert körömlakkból sosem elég!

Ez így igaz, imádom a körömlakkokat és most ez az új szenvedélyem, ajakápolókról szájfényekről odébbálltam, meguntam őket és egyébként is ritkán használom őket, de körömlakkozni mindig szeretek :))

Tegnap a születésnapom alkalmából megleptek néhány körömlakkal a barátaim :) (igaz összebeszéltek de nagyon aranyosak voltak, és ami nagyon tetszik, hogy egyik lakkból sem volt még itthon)


Kaptam kottát gitárhoz :) sok sok csokit (amit egyébként nem ehetek meg, de majd találok neki új gazdát) karkötőt és készítettem fincsi glutén és laktózmentes tortát is! 


:)) ez mindig jó kifogás amikor egy új kedvenccel térek haza 




Így néznek ki a kis szépségek, jelenleg a rimmel van a körmömön és imádom, de alig várom hogy a többit kipróbáljam!


Nektek van jelenleg körömlakkívásságotok ??? (én egy barackos pinket elfogadnék)


-Rita 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyosak a barátaid! :-)
    Boldog szülinapot utólag!
    Nekem a Milka Chocolate dessert a kedvenc csokim, isteni az étcsokihab a közepén.
    Most nem nagyon van körömlakk a kívánságlistámon, talán ezt a That's what I mint lakkot megveszem, de kicsit sok van most otthon, inkább elhasználni kellene őket

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot!
    Én most az Opi James Bond mini szettje után ácsingózom:) Azt nagyon szeretném. De van bőven itthon lakk így is elég, azokat kellene használni:))) (használom is persze, csak sok van, így nem vehető észre, hogy fogyna:) szerencsére:P

    VálaszTörlés
  3. Boldog szülinapot :) de jó kis lakkok :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tegnap volt a szülinapom, laktózmentes volt a tortám és lakkfanként én is kaptam lakkot, bár csak kettőt :D Jó amikor a barátaink tisztában vannak a mániáinkkal :)Boldog szülinapot, utólag ;)

    VálaszTörlés
  5. Boldog Szülinapot! Nagyon szép az összes lakk!

    VálaszTörlés