Coral and gold!


Már nagyon régóta szerettem volna korall színt arannyal párosítani, mert láttam gyönyörű kapcsolatukból született utódokat amik szemet gyönyörköttetőek voltak :)

És tegnap beszereztem ezt az arany csillámos lakkot az essence kínálatából (121 gold fever), ami érdekes, hogy ebből egy darab volt, és más helyre is tettek sőt a neten található képek közül nem is így néz ki a legtöbb szóval most gondba estem, ha valaki tudja az okát, hogy ugyan azon a néven fut egy régebbi meg egy újabb arany lakk az szóljon :)

Tehát egy tavalyi imádott avon coral leaf nevű lakkot az új aranyszínű essenceszel párosítottam LOVE!


2 réteg avonos lakk után vártam egy órát, hiszen nem siettem már sehová, de biztosra akartam menni, hogy megszárad! Majd két réteg arany jött, de úgy eloszlatva, hogy a a végén lévő átmenet ne legyen túl erős, ne legyen sok csillám :)




Élőben egy kicsit korallosabb az egész, de az arany az pont így néz ki, imádom az összhatást, most türkizzel szeretném párosítani az arany lakkot, remélem legalább ekkora sikerrel :)


Nektek tetszik ?

-Rita 

20 megjegyzés:

  1. nagyon szép, én is imádom ezt a festési módszert, mert könnyű elkészíteni, de mégis különleges lesz a manikűr. :)

    a gold fever esetet én sem értem egyébként, szerintem az állhatott a háttérben hogy a régi szortimentből a rendes gold fevert emelték át az újba (a piros-arany apró csillámosat), de a make it goldent jobban hiányolhatták az embereket, így most a név módosítása és bármilyen bejelentés nélkül elkezdték mindenhol szép lassan kicserélni őket a make it goldenesre. Én is csak csodálkoztam amikor megláttam a Rossmannban legelőször, hogy kétféle csücsül egymás mellett, ugyanolyan névvel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gold fever megvan nekem a régiből, kb olyan, mintha a pirospaprika burult volna bele a lakkba- nem szeretem. Nem is értettem, miért azt tartották meg...

      Törlés
    2. én sem bánom, hogy átcserélik, bár anno vettem egy tartaélkok a make it goldenből, biztos ami biztos alapon :)

      Törlés
    3. nekem 3 db make it golden van.:D biztos ami biztos alapon.. imádom ezt a lakkot. örülök hogy visszahozták.:)

      Törlés
  2. Nagyon csini lett a kettő együtt! :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon gyönyörű lett, imádom én is ezt a párosítást :)

    VálaszTörlés
  4. remekul csillog! nagyszeru kombinacio! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép. ezt én is gyakran elkészítem különböző színekkel :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem a make it gold vagy golden..már nem tudom a pontos nevét :) van meg az is tök ugyanilyen arany csillámos lakk az Essencetől.
    Nagyon tetszik ez a párosítás, most pont korall szín van a körmeimen, lehet feldobom én is az arany lakkal :)

    VálaszTörlés
  7. én is értetlenül álltam az essence pult előtt :D

    VálaszTörlés
  8. Milyen friss és elegáns, nagyon jó házasítás! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. imádom! Nagyon szép lett! A korall-arany kombót már én is használtam, és nekem is bejött. (:

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép, illik hozzád. :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép együtt, én is szeretem ezt a párosítást!

    VálaszTörlés
  12. gyönyörűű lett, imádom ezt az avonos lakkot :)

    VálaszTörlés