A nagy ajakápoló csata!

Volt időm a képeket kiválogatni, és időm is átgondolni mit is írhatnék ezekről az ajakápolókról.
Köztudott, hogy imádom őket, a színes illatos szuper csomagolásúak a gyengéim, de amikor ehhez valami ótvar hatás társul, akkor eléggé elszomorodom, ekkor jöhet egy újabb vigasz ajakápoló :D

Ennél sokkal több darabom van-volt de mindig anyára ruházom őket át, ha én már nem használom őket, és igazából neki is van egy kisebb gyűjtő szenvedélye :D


Egy kisebb kupac 


Bebe young care 

Csomagolás: Nekem nagyon tetszik, rózsaszín kis csajos.
Illat: Isteni finom vanília illata van, az egyik kedvencem.
Hatás: Szerintem igen jól működik, az állaga sűrűbb krémesebb, ami télen nagyon jó, az ajkakon szépen megmarad, de nem fullasztó érzés, inkább kellemes védelem.
Ár: 500-600 forint körül van 

Összességében: Egyik kedvencem, már nem sok van belőle, mindig a kabátzsebben van, mert tudom, hogy nincs színe és tükör nélkül is lehet használni, az illata is jó.
 
 
Oriflame tender care - univerzális balzsamok 

Csomagolás: Aranyos, csak sajnos nem higiénikus, de otthon nagyon jó előkapni, az illatuk finom már már ehető, most vettem épp egy kókuszosat jaj az is finom. Tetszik a kis apró tégelyek, jól néz ki.
Illat: hűű hát mindegyiknek isteni, most a kedvenc a kókuszos és a karamellás.
Hatás: sajnos ebben nem jeleskedik olyan nagyon, nem rossz, de egy száraz ajakbőrt nem tud helyrehozni, de megelőzésre jó, és náthás időszakban az orr bőrére is jó.
Ár: akciósan 450 forint körül lehet megvenni őket.

Összességében: szeretem ezeket a kis tégelyeket, az illatuk felvidít, néha csak úgy beleszagolok, olyan sokféle van, lehet őket gyűjteni mint régen a tazókat, vaníliás, csokis, karamellás...


NYC applelicious glossy lip balm 

Csomagolás: Nagyon cuki, a tetején lévő alma, a színe is tetszik a tubusnak.
Illat: Picit almás mosogatószerre emlékeztet de nem olyan vészes, kellemes nem túl erős legalább.
Hatás: Száraz repedezett ajkakkal nem tud mit kezdeni sajnos, de megelőzésre jó, a színe is nagyon szép.
Ár: 700 forint körül 

Összességében: Örülök, hogy megvettem, bár nem szoktam túl sokszor használni, nah majd most előszedem :)
 

Isana fruit & gloss 

Csomagolás: egyszerű szokásos csomagolás, cuki gyümölcsképpel :D (mert ez is fontos szempont)
Illat: hát az elején jó volt, most már elég furcsa, pedig még bőven nem járt le a szavatossága, régen málnás szőlős illata volt.
Hatás: Kellemes kis ápoló ajakbalzsam de nagyon száraz ajkakkal nem tud mit kezdeni, jó érzés a viselni, szép színe és csillogása van.
Ár: 299 forint a rossmann üzletekben

Összességében: Nem tudom, hogy még lehet e kapni, de egynek nem rossz, táskába kabátzsebbe ideális 
 

Neutrogena ajakápoló 
 
Csomagolás: Semmi érdekes, egy egyszerű ajakápoló, nem különösebben tetszik a csomagolása.
Illat: Nagyon enyhe semleges illata van, nem rossz az biztos.
Hatás: Sajnos nem épp a legjobb darab, megelőzésre jó, de ennél többre mondhatni nem képes, sőt egy kicsit vastag és kellemetlen érzetet hagy az ajkakon.
Ár: Akciósan 500 forintért vettem de eredetekig 1000 forint körül van.

Összességében: Ha valaha elfogy nem fogom újra venni, mert sajnos nem vált be.


Balea fruity kiss 

Csomagolás: Nyárias vidám, nekem tetszik.
Illat: Imádom, édes mandarinos, nyáron olyan szuper volt használni.
Hatás: sajnos nagyon enyhe vizes jellegű, már már szájfényes, de nagyon finom az illata, így megbocsátom neki, hogy nem hidratál, nyáron jó elkenegetni, ha egy kis fényre vágyunk.
Ár: 299 forint 

Összességében: Szeretem de csak az illata miatt.
 

Kiss my sass ajakápoló barackos kókuszos 

Csomagolás: Nagyon szuper vidám csomagolása van, nekem az egyik kedvencem.
Illat: Fincsi kókusztejes barackos, nem mindenkinek jön be a tapasztalatom alapján :( de én imádom 
Hatás: Meglepő de nagyon jó működik, kellemes állaga van, nem túl sűrű vagy krémes, jól ápol és hidratál.
Ár: Nem tudom mert nyertem :)

Összességében: Szuper, ha elfogy lehet beszerzem magam is ezt a darabot :)


Balea young dinnyés ajakápoló 

Csomagolás: Szuper a kinézete vidám és aranyos, mondjuk nem higiénikus, ezért csak otthon használom, de akkor meg már minek ilyen cuki csomagolás ha nem lehet mutogatni.
Illat: Fini dinnyés, de azért nem túl "eredeti"
Hatás: Semmi, azt hiszem ezzel mindent leírtam, semmire sem jó :(
Ár: 399 forint ha jól emlékszem 

Összességében: Sajnos nagyon nem jön be, mert az illatán és a csomagolásán kívül semmire sem jó :(


Primus 

Csomagolás: Sz@r, persze tudom környezetbarát tuti, meg a jó ég tudja mi, de ez egy nagy rakás kaka :D
Illat: Rossz nagyon rossz 
Hatás: Viaszos, sűrű, hatástalan 
Ár: 400 forint 

Összességében: Arra használom, hogy parfümök illatát tartósabbá tegyem, zsíros felületen az illatok intenzívebbek - tartósabbak. A csuklómra teszek egy keveset elkenem és erre fújom a parfümöt, a parfüm illatba nem zavar be az ő különleges de borzalmas illata, ami csak a szuper esztétikus tubusból érezhető.
 

Lush honey trap 

Csomagolás: Imádom, kis fémtégely aranyos rózsaszín matricával.
Illat: Megosztó nekem fincsi, de sokaknak kifejezetten büdös.
Hatás: Nekem nagyon jól működik, az igazat megvallva, ez az egyetlen egy ami a repedezett cserepes ajkakkal tud valamit kezdeni.
Ár: 2550 forint, hát elég drága.

Összességében: Nagyon szeretem, és ha elfogy akkor szeretném újra venni :)


Nektek melyik a kedvenc ajakápolótok?


-Rita 



7 megjegyzés:

  1. én is imádom az ajakápolókat, és imádok ilyen posztokat olvasgatni *-* nekem viszont a balea tégelyes változata hatott, igaz hogy nem ez a dinnyés volt, hanem a málnás. jelenleg pedig a bebe a kedvencem, de nude árnyalattal. sokan szidják, nekem kimondottan bevált. :))

    VálaszTörlés
  2. Öröklött ekcémám van szájon és szájkörnyéken és imádtam a primus ajakírt, mert egész egyszerűen semmi más nem segített olyan gyorsan, mint ez a kis rondaság. Nincs benne felesleges irritáló összetevő, egy éjszaka alatt csodákat tett. Sajnálom, hogy neked nem jött be, nekem életet mentett számtalanszor :)

    VálaszTörlés
  3. nekem argànos ajakàpolom van.o most a favorit :)
    bebe nekem is megvan ès nem szeretem.:(

    VálaszTörlés
  4. Érdekes nekem a Primus bevált. A viaszossága kicsit zavaró télen, amikor megfagy a szájon, de elnézem neki. A rózsaszín és a kék Bebe nagy-nagy kedvencem, meg sem tudnám számolni mennyit elkenegettem belőlük. Mostanában Alterrát használok - érzékeny bőrre valót- és csak remélni tudom, hogy a limited edition felirat csak ijesztgetésből van ott.

    VálaszTörlés
  5. Tudom sokan nem szeretik, és nagyon megosztja az emberek véleményét, de az én kedvencem a labello...:D
    Sok mindent próbáltam már, de ez a legjobb számomra...A bebét egyenesen utálom...az enyém rossz semmit nem ér, és még a doboza is szétjött teljesen...:/

    VálaszTörlés
  6. én is készítettem már ilyen bejegyzést
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/02/ajakapolok.html
    az én kedvencem a terra naturi ajakápolója :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem a piros Garnier vált be a legjobban, csak nagyon drágának találom...

    VálaszTörlés