Heti küldetés faldekoráció!

Múlt héten az volt a küldi, hogy hívassunk elő néhány kedves fotót, én meg is tettem :)

Ezekből pedig néhányat a falra is kibiggyesztettem, egy olyan formában amit bármikor ki lehet egészíteni, további kedves és szép emlékekkel!

Az interneten ezer és ezer olyan inspirációs kép van ami alapján mi is elkészíthetjük a sajátunkat, szív alakot mégsem akartam, mert nem egyedül élek, így lehet S. kicsit furcsállotta volna, de ez nagyon tetszett mindkettőnknek.

Pargai nyaralásunk képeit válogattam össze hozzá, ha felébredünk ez az amit először megpillantunk, nah meg egymást :D


Rengetek képet hívattam elő, nem csak magamnak, a család többi tagjának is jutott belőle :) Nagyon kedvező áron rendeltem meg a képeket otthonról (rossmann foto) 19 forintért, a minősége nem kifogástalan de teljesen jó :)


Még az üres fal


Ide kerültek, könnyű lesz hozzátenni :)



Imádok rápillantani, azonnal a forró nyár, a tenger jut az eszembe és hogy milyen szuper is volt!


-Rita



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése