Heti küldetés elvégezve!

Végre eljött az idő, hogy meséljek az elmúlt hétről és a küldetésekről :)

Nagyon örültem, hogy sokatoknak tetszett az új ötlet, remélem egy két küldetést ti is elvégeztek majd :)

1. Házi hajpakolás készítése!


Mivel arról is szó volt, hogy spórolok, így nem vettem a pakoláshoz semmit csak az otthon lévő dolgokat használtam.
Olíva olajat, mézet, ricinusolajat, valamint egy alverde regeneráló hajpakolást, ez volt az alap ebbe kevergettem a dolgokat.


Derékig érő hajamra, 2 teáskanál alverde pakolást, 1 evőkanál mézet, 5 evőkanál ricinusolajat, és 5 evőkanál olívaolajat kevertem


Szuper krémet kaptam amit a hajtöveimtől egészen a fejtetőmig felvittem, majd bezacskózva hagytam hatni 1.5 órát, közben készülődtem a vizsgákra :)

Végeredmény hihetetlen, dús és selymes lett a hajam, a hajvégeim ilyen puhák soha nem voltak, és a hajam sem zsírosodott gyorsabban, Az biztos ezt még ki fogom próbálni!

2. Lábápolás


Télen sokszor nem ápolom kellően a kis tappancsaimat, de most kijárt neki a kényeztetés, szuper lush luxus fürdőkészítményt is tettem bele (hóember fejét) a víz krémes illatos lett. Amikor kihíztam a lábaimat a forró fürdőből, egy finom olajos réteg vonta be a lábam, hidratálni sem kellet :) Ezután reszeltem, körmöt igazítottam majd festettem, most nagyon boldogok a lábaim :D


Ilyen csillámos, krémes tejszírű volt a víz, fincsi illattal

3. A sminkjeim között kellet egy kis rendszerezés, mivel spórolok így otthon fellelhető anyagokból oldottam meg, nem épp esztétikus de a célnak tökéletesen megfelel.


Itt tartom a sminkeket krémeket


Kartonpapírból készítettem a szemfestékeknek egy kis dobozt, amit csomagoló papírral vontam be, nem túl szép, de mindent megtalálok benne!


Rúzsoknak, pirosítóknak régi ferrero rocher dobozt használtam, még jó hogy volt 3 darab, így mindennek lett helye :) Egész jó kis szabványméret a pirosítókhoz!


Alapozóknak, ecsetnek, korrektornak egy kis kosarat választottam, ebben voltak régen a szemfestékek, de már kinőtték, a másik kis kosárban pedig ajakápolók vannak :)

Hát nekem nagyon tetszik, igazi kis maszek megoldás, de mindent megtalálok, és ami a legfontosabb nem került semmibe :)

4. DIY körömlakk



Két régebbi alkotásom, mert a mostaniba beletört a bicskám, olyan ronda színt kevertem amit még senki sem látott a földön, pedig milyen szép csillámokkal indítottam... Ki is dobtam az elfuserált darabot. De ezekre a régiekre azért büszke vagyok, sajnos nem adja vissza a színét, de majd lesz róla körmös bejegyzés a héten amikor fényben fotózhatom :)

5. Spórolás


Készítettem egy üveget amibe a pénzt teszem, kidíszítettem csillámos lakkal és gliterrel, felírtam rá, hogy wishes, és már 1100 forint van benne :D:D de lesz ez még jobb is!


Ez lett volna az eső küldetésem vége, majdnem sikeresnek nevezhetem, mert a körömlakkot bár elkészítettem, de csak veszteséges volt a dolog :)

Holnap reggel jön a következő küldetés, aki szeretne részt venni az figyelje a blogot! Ígérem izgalmas lesz :)

Ti kipróbáltatok valamit, tettek félre pénzt, vagy talán nektek is rosszul sikerült a DIY körömlakk?


-Rita

3 megjegyzés:

  1. Húúúú, nagyon jó ötleteid vannak!!! A hajpakolást én is ki fogom próbálni!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Én is tegnap vettem ugyanilyen olivaolajat :D

    VálaszTörlés
  3. Dejóóó:) amúgy nálam is nagy kedvenc tárolás szempontjából a ferrero rocheres doboz! :)

    VálaszTörlés