Heti küldetés 4 !

Sziasztok elérkezett egy újabb hét vége, ami azt jelenti, hogy holnaptól egy újabb küldetés veszi kezdetét, szerintem nagyon fog nektek is tetszeni :)

Nem egymagam választottam ki a feladatokat, segítettek páran, és egyöntetűen arra jutottunk, hogy ez nagyon jó hét lesz :)

De akkor lássuk is őket szépen sorban!



1. A hideg még javában tombol, ami nem tesz jót az ajkainknak. Hogy a kiszáradt cserepes ajkaink új életre keljenek néha még az ajakápoló sem képes, így egy igazán hatásos ajakradírra lesz szükségünk, holnap jövök egy különleges "recepttel" 


2. Készítsünk házi müzliszeletet, amit suliba-munkahelyre uzsonnára tudunk vinni. Én már ki is néztem egy receptet, de lehet bátran kísérletezni :)


3. Hideg elleni védekezés nem állt le az ajakradírnál, jöjjön hát egy forró ital ami az alkoholt kerülők számára  is elhozza a forralt borozás hangulatát. Apple cider elkészítése pofon egyszerű, csak almalére és fűszerekre van szükségünk :)


4. Varrólecke nektek, az alapokról indulva :) Régebben nagyon sokan kértetek ezzel kapcsolatban bejegyzést, hát most eljött az ideje. Az első lépést már holnap megtehetitek, kilós turkálóból vegyetek valami szép anyagot, ami lehetőleg nem nyúlós, legyen az függöny vagy ágynemű. Ezeket pár 100 forintért megkapjátok, és hamarosan mehet a varrás. Mossátok ki, és mire eljön a bejegyzés már neki is állhattok :) A legjobb eredményt géppel lehet elérni, de a kézi módszer sem lebecsülendő :)


5. Hívassatok elő néhány fotót, amin olyan pillanatok vannak amik boldogsággal töltenek el. Jövőhéten szükségünk lesz egy küldetéshez. Ma már pár forintért lehet a fotókat előhívatni, de már sok családban van erre megfelelő nyomtató és papír is. Én a rossmann fotó szolgáltatását veszem igénybe ahol 1 fotó 19 forint 50 darab esetén ami 950 forintot jelent, azt hiszem szép emlékekért megéri a befektetést :)

Akkor holnap csapjunk is bele :)

Kellemes hetet mindenkinek!


-Rita

5 megjegyzés:

  1. Nagyon várom az ajakradír receptet, ugyanis épp tervben van egy elkészítése, holnap készültem végre tégelyt beszerezni! (:

    VálaszTörlés
  2. Képzeld a múlthetiek közül én is megcsináltam egyet. Nem ajakápolót kevertem, hanem pirosítót de akkor is! :)
    Nagyon jók ezek a bejegyzések! :):)

    VálaszTörlés
  3. A müzliszelet nem lenne rossz, lehet megcsinálom majd :) Képeket előhívatni már régóta tervezek és a falamra szív alakban akarom majd kirakni, remélem jó lesz :)

    http://norasbeautylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. A házi müzliszeletre nagyon kíváncsi vagyok! :) Nagyon inspiráló pontok lettek ismét! :)

    VálaszTörlés
  5. Várom az ajakradír receptet! : )

    VálaszTörlés