Flormar long wearing lip gloss L 401 - teszt!

Pár hete nyílt az árkádban egy flormar pult aminek én nagyon örülök, mert olyan sok szép lakkot árulnak kedvező áron, hogy egyszerűen mindig szomorúan néztem mások blogján, milyen csodás színeket tudtak venni :) De nem csak lakkok találhatóak a kínálatban, nagyon sok szájfény, rúzs, szemceruza és más arcra való termékeket is árulnak :)

A lakkokra gyorsan le is csaptam, egy korallos-narancsos színre arany csillámokkal, egy pasztel baba rózsaszínre és egy arany holora :)

Nézelődés közben a szájfényekre is vetettem egy pillantást, hát mit ne mondjak óriási a kínálat.

Többféle, textúra, fedés, nagyon csillámos vagy szép vizes hatású... hú nem is tudtam mit szeretnék.

Egyik kedvenc árnyalatom a rágógumi rózsaszín, így gondoltam elsőnek legalább egy szerethető színt próbálok ki a kínálatból, mert még tesztet nem láttam a szájfényről soha.

Szóval most jöjjön az első flormar szájfényem, mégpedig egy extra fényes és vizes jellegű rágórózsaszín darab ami az L 401-es néven lehet megtalálni.


Csomagolás: Nagyon hasonlít az essence stay with me szájfényekre, de egy kicsivel nagyobb a tubus, valamint az aplikátor kialakítása is eltérő a megszokott formától. Úgy tapasztalom, hogy a feliratok tartósak, és nem fog azonnal lekopni. 4,5 ml szájfény lapul a tubusban. Minden fontos információ megtalálható a tubusos. 



Ilyen szép színe van 

Használat: Az első ami megfogott az az isteni illat cukorkás édeskés, de felvitel után sajnos ezt nem lehet érezni. A második csodálatos dolog a szín, lilás-rózsaszínes rágógumi szín. Harmadik pedig a szuper fényes hatás. Kellemes az állaga, nem túl folyós, de egyáltalán nem is ragad, 3 óráig marad fent ezalatt folyamatosan felszívódik. Nagyon puha lesz tőle az ajkam, mondhatni felveszi a versenyt az ajakápolókkal. Az aplikátor nagyon érdekes, középen elkeskenyedik, de a használata nagyon könnyű. Közepesen pigmentált, az ajak eredeti színétől függ, hogy milyen végeredményt kapunk, én hétköznapokon jobban preferálom a félig áttetsző darabokat és ez pont megfelelő.


Csupaszon


És ilyen szép lilás rózsaszín az ajkakon 


Szuper fényes és nagyon kellemes viselet 


Néhány hasonló árnyalatú szájfénnyel is összehasonlítottam, hátha ez segít másnak 



Nagyon szeretem ezeket az árnyaltokat :)

Összességében: Nagyon örülök, hogy a körömlakkok mellé beválasztottam ezt a szájfényt is, mert nagyon jó érzés viselni, kellemes az illata és szép a színe, az igaz, hogy nem a legtartósabb de legalább nem ragad, és még hidratál is :) 1350 forintért megtalálható a flormar pultokban :)

A további színek amit a neten találtam, azért van még itt egy kettő szuper szín (412,410,416)


Ti szeretitek a flormar termékeket?


-Rita



5 megjegyzés:

  1. megleptek a képek, főleg a kezedre felvitt minta, olyan mintha atom folyós lenne a szájfény, de aztán meg azt irtad, hogy nem túl folyós. ez aztán az igazi vizes hatás.! :) nagyon megtetszett maga a termék, a szinét talán nem érzem annyira magaménak. az essence stay with me szájfényei közül nekem azt hiszem az i like cotton candy van meg, ami ennél lilásabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen eléggé folyósnak látszik közben meg érzem az ajkaimon, hogy milyen krémes és sűrű, de nem annyira mint az essence stay with me, az ehhez képest már ragadós kategória :) kiegészítettem a többi színnel, nem semmi, hogy mennyi van belőle :)

      Törlés
  2. Köszi a tesztet, nagyon szép színe van!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de kis szép színe van... :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép szín, én is most rendeltem egy haosnlót :)

    VálaszTörlés