Elf eyelid primer sheer szemhéjalap teszt!

Vasárnapi poszt gyanánt az utolsó elf termék amit még múltkor rendeltem, nagyon érdekes mert mind a 3 termékkel egész jó a kapcsolatom, és minden darab csak 400 forint volt, ami nem rossz :)


A letisztult csomagolás, örülök mert erről a felirat nem kopik :)


Szintén külön csomagolásban érkezik amit abból a szempontból tetszik, hogy senki sem nyúlt hozzá, de meglehetősen pocsékolós megoldás, lehetne csak egy kis fólia rajta, vagy legalább ennél kisebb is lehetne az egész :)


Leírás és tippek 

Csomagolás: egyszerű, letisztult, semmi gondom vele, nem kifejezetten szeretem az aplikátoros szemre való dolgokat, a tubusos dolgokat jobban szeretem, amik nem érintkeznek a bőrrel vagy a szemünkkel, egyszerűen csak ki lehet belőle nyomni a kívánt mennyiséget. A lényeg hogy ez a csomagolás is jó, főleg ennyi pénzért. Külön kis csomagban érkezik amiről már említettem a negatív és pozitív dolgokat is. A kis tubus színe megegyezik a termékével :)


Használat: az illata a temperára emlékeztet, az állaga habos, pillanatok alatt el lehet dolgozni a szemhéjra rakott kis pöttyöket, olyan érzés mintha el is tűnne, de nem mert látható a változás a használata mellet. 2 színben kapható én a sheer árnyalat mellet döntöttem a másik fehéres-ezüstös. Néhány szemfestékkel nem igazán vannak jóban azoknál észrevehető a nap végére egy kis gyűrődés, de általánosságban jól bírja a strapát a színeket is erősíti de nem túlzottan. 8 órát kibír, legalábbis az őszi időjárással tesztelve, az én szemhéjam átlagos nem zsíros-vagy olajos, így nem tudom náluk mennyire működőképes, érdemes több tesztet elolvasni.


Ilyen természetes színe van felvíve, de eldolgozás után nem látszódik 


Teszteltem nektek a kézfejemen egyik kedvenc catrice palettámmal 


A különbség azért szembetűnő, a felső rész alap nélkül, az alsó pedig az elf alappal készült. Látható, hogy felső nagyon poros és alig pigmentált, az alsó minta már elfogadható :) A 2 kedvenc színem van ebből a palettából az első és a harmadik szín, a másik kettő értékelhetetlen számomra :)

Összességében: most is csak azt tudom mondani ennyi pénzért szuper vétel, erősíti a színeket és még tartósabbá is teszi a szemsminket. Egy próbát megér azoknak akik nem szeretnének sok pénzt költeni szemhéjalapozóra :)


Ti használtok szemhéjalapozót, ha igen milyet ?


-Rita 

2 megjegyzés:

  1. hm, ez nagyon ígéretesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  2. imádom!!!!
    megvan ezer éve és a legnagyobb hőséget meg balcsiban fürdést is kibírja
    szóval, imádom!!!

    VálaszTörlés