Max Factor Glossfinity candy rose 50 körömlakk teszt!

Még glam. napokon sikerült megvásárolnom ezt a gyönyörű körömlakkot, gondoltam mivel drága így inkább valami nude kellemes árnyalatot választok ami minden színnel jól kombinálható, ezért esett a választásom a candy rosera ami egy mályvás barnás árnyalat de felvíve nagyon jól mutat!


Külső: már régebben is megtetszettek ezek a lakkok de drágállottam őket így tovább nem is foglalkoztam velük, 11 ml ami egész szép mennyiség! Semmi más különös nincs a csomagolásukban, de igényes és tökéletesen megfelel az elvárásaimnak!


Használat: ez az ami nagyon érdekes megvétel után azonnal ki akartam próbálni, így délután meg is történt, a szép hosszú körmeimet befestettem 2 rétegbe, egész gyorsan száradt, az állaga is nagyon tetszett... de már estre egy két körmöm széléről lepattogzott a festék, és ez másnap még csak fokozódott... nem vittem fel alap  illetve fedőlakkot de úgy gondoltam egy ilyen drága laknak illene a helyén maradni legalább egy napig... másnap mutattam is a lányoknak, hogy mekkora szívás, mert féláron is nagyon drága hogy ilyen rossz legyen a minősége!

Hazamentem majd gondoltam lemosom, de előtte levágtam a körmeimet, és mivel így rövidebb körmökön még nem volt kopás gondoltam áhhh egye fene maradjon meg fent... és ekkor történt a döbbenet a rövid körmökön szuperül elvan ez a lakk!! 14 napig volt a kezemen nem 7, és nem is fedő vagy alapplakkal csak úgy magában, festettem fele szobát és minden egyéb házimunkát is végeztem, és láthatjátok az alsó képeken milyen minimális a kopás!

Szóval most nem tudom mit érzek a körömlakkal kapcsolatban, szuper a szín az állag és a rövid körmökön még fantasztikusan tartós is, de lehet a hosszabbakon meg egy jó fedőlakk tud segíteni :)


Ez a kép másnap készült a suliban még a hosszú körmeimen látható, hogy le van pattanva a másik kezemen sokkal rosszabb volt a helyzet  :) (a kis narancsos kömöcske nem az enyém :))



(ezek a képek 12 nappal a felvitel után készültek)

Összességében: teljes áron nem venném meg, mert olcsóbban is tudok jó körömlakkot, ami 12 ml :) és csak 300 forint (moyra) de a szín és a rövid körmökön bizonyított tartóssága nem piskóta :) Keményre szárad nagyon gyorsan két réteg is elegendő belőle, ha lesz még ilyen lehetőségem, hogy akciósan jussak hozzá akkor biztosan veszek még egy két színt!
Az ára 1700 forint körül van, nagyon sok szép színben megtalálható :)

Ti próbáltátok mák, mit tapasztaltatok a tartóssággal, vagy csak az én körmeimen nem viselkedett túl jól?

-Rita

6 megjegyzés:

  1. Nekem jól bírják ezek a lakkok. Bár van egy lilám ebből, ami hamarabb kopik a végén, de elég jó a tartóssága. Mondjuk én jóval vastagabban viszem fel :)

    Nagyon szép színe van a ennek a lakknak :) A Müllerben szokott lenni 1-et fizet 2-őt kap akció, én olyankor veszem meg ezeket a lakkokat, mert sajnálok 1db-ra 2000Ft-ot :)

    VálaszTörlés
  2. Ahh, szerelmes vagyok ezekbe a lakkokba,bár kicsit tényleg drágák.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon megtetszettek, beváltak, bár az áruk elég húzós! Inkább akciósan veszek én is még majd belőlük :) Ennek is nagyon tetszik a színe!

    VálaszTörlés
  4. Én nem pont ezt a lakkot próbáltam, hanem a nailfinity-sek közül kettőt (szintén féláron vettem), és hát bevallom, többre számítottam. Sem a fedése, sem a tartóssága (ez még rosszabb is volt), sem a száradási ideje nem volt jobb, mint egy fele- vagy negyedannyiba kerülő lakkénak.

    VálaszTörlés
  5. Szép ez a szín, és tényleg pont ma láttam ilyen árnyalatot Moyrában :D kár, hogy még sem vettem meg :(.

    VálaszTörlés