Görögország-Parga beszámoló 1!

Hol is kezdjem... talán ott, hogy még soha nem láttam a tengert és ez volt életem első nyaralása.

Abban biztosak voltunk, hogy cél Görögország, kb az utolsó héten az utazás előtt tisztázódott, hogy az úti cél Parga lesz, ezért nem is írtam róla korábban, mert én sem szerettem volna csalódni :)

Közel két hetet töltöttünk a Jón tenger csodálatos partjain, felejthetetlen lesz számomra az biztos!

De nem is húznám a tovább az időt beszéljenek a képek

Egy élménybeszámolóhoz hozzátartozik a kevésbé izgalmas élmények, úgyhogy ezt még most meg is ejteném... az utazás, hosszú, unalmas, kényelmetlen, de hozzátartozik :)

Szegedről indult a buszunk délután 3 körül, és másnap reggel 9 már a studiónk előtt állhattunk.

Az egészben talán a legrosszabb az volt, hogy elültem mindenemet, fáradt voltam de nem volt elég helyem aludni, és amikor kinéztem az ablakon elfogott a félelem, nincs tériszonyom vagy ilyesmi, de Macedónia nem piskóta, olyan keskeny kanyargós utakon éjszaka száguldozni, ahol több száz méteres szakadékok vannak hát nekem nem segítette az alvást... Görögország is hasonló volt, de nappal valamennyivel elviselhetőbb ez az érzés, egyébként maga a látvány leírhatatlan!

Itt laktunk :)

Nem túl messze a város szívétől és a strandoktól, de pont annyira távol, hogy az éjszakákba nyúló mulatozások hangját csak elvétve halljuk...

Parga látképe a vár bejáratától, ez volt a kedvenc helyem, kicsit nehézkes idáig feljutni, mert egy igen hosszú lépcső soron kell magunkat átrágnunk de ez egyben a "vásárló sétány" is, bazár sor telis teli mindennel, szappanok, fűszerek, kulcstartók, és hűtőmágnesek tömkelegével...

A teraszosan épült házak

Hegyek, dombok mindenütt, egy sík területhez szokott lánynak mint én nagyon nagy újdonság volt :)

Mindent megnéztünk!

Kikötő és a város

Olyan aranyosak ezek az apró kis házak, mintha legóból lennének...

Kikötőben, este és éjszaka nagyon sok hajó van itt, óriási tömeg van errefelé, szóval nagyon érdekes így kihaltan :D

Kryoneri strand, a város szívében, sok tavernával étteremmel, van homokos, apró és nagy köves része is, a víz viszonylag gyorsan mélyül, de a végén van egy igen nagy sekély rész ahol a kis gyerekek tanulhatnak úszni.

Amikor megérkeztünk a partra azonnal megcsapta az orromat az a jellegzetes sós tengerillat, fantasztikus, csak sajnos gyorsan hozzászokik az ember :(

Életem első tengerparti strandolás, szuper jó volt :P

Azt hittem nem tudok úszni, de mint kiderült, ha nem csinálok semmit akkor is lebegek, ehhez már csak egy kis kézmozgás kellet és már haladni is lehetett, de az igazat megvallva csak a nyaralás végére lettem olyan bátor, hogy nagyon messzire ússzak a parttól :)

Az első egy két napon inkább pihentünk, strandoltunk, és kisebb sétákat tettünk.

Hamarosan jön a következő rész, éjszakai strandolással, eltévedéssel és egy kis hajókázással megfűszerezve :)

Sajnos a legtöbb kép telefonnal készült, így minőségük hagy némi kívánni valót maga után, de remélem ettől függetlenül még élvezhetőek!

-Rita

1. Jaj, de visszamennék én is Görögországba! Hmm :) Biztos nagyon jó volt

2. csodálatos helyen jártál!:) irigykedek:$

3. Nagyon szép a kilátás, meg nagyon hangulatos kis hely. Én is szívesen mentem volna ilyen helyre. :)

4. tavaly voltam én is Parga-n...eszméletlen jó volt, olyan gyönyörű, hangulatos és még sorolhatnám...
    1x még az életben szeretnék még eljutni oda :)

5. Ahj... én is Görögorszégot akarooook :'( pár éve voltam, de nem nagyon akartam hazajönni :D !

6. én is voltam már 1x görögben, most belegondolva már 6 éve:D de tudom milyen érzés annyit buszozni:D én hülye fejemmel meg sportcipőt vettem fel, és zsibbadt lábra nagyon nem volt kellemes felvenni:D

7. Szia! De örülök, hogy írtál Pargaról:) Jövőre a párommal ide tervezzük a nyaralást:) Melyik utazási irodával utaztatok?:)

8. Egyszer mi is busszal mentünk Görögországba, Macedóniába összvissz láttunk 5 embert! :D Görögországot imádom, én ott el tudnék élni életem végéig!