ZAO kompakt pirosító 322 teszt!

Sziasztok, most egy igazán kiforrott véleményt olvashattok, hiszen már jó néhány hónapja a birtokomban van ez a pirosító. Sokszor a kedvenceim között is láthattátok, de mégsem írtam róla semmit! Először is ajándékba kaptam (vagy nyertem, kinek hogy tetszik) magamtól talán soha nem figyeltem volna fel erre a márkára, mert diákként egy kicsit borsosnak éreztem az árát, de amióta megvan és használom a véleményem már mást mond :)

Egy kis hivatalos :


További információk a termékről:
  • Minden bőrtípusra megfelelő, érzékeny és aknés bőrre is!
  • Egyedi, festett bambusz tok védi ezt a kincset, ajándék pamut szütyőben.
  • A ZAO termékek szépséges külsejükkel különösen jó ajándékötletek.

Természetes összetevők aránya: 100%
Bio összetevők aránya: min. 10%
Minősítése: Biokozmetikum, ECOCERT tanúsítvánnyal
Minőség-garancia: COSMEBIO
Nem tesztelték állatokon sem a készterméket, sem az összetevőit.
Vegán = Állati eredetű összetevőket nem tartalmaz.




Egy barna papírdobozban van a termék, belül pedig egy kis vászon szütyő védi a tokot és a tartalmát.
A szütyő mérete pont ideális, a pirosító teteje nem tud elmozdulni, ez azért jó mert nem csavaros vagy pattintós, simán csak rátesszük a tetejét a szütyő nélkül nem tudnánk biztonságosan szállítani :)


Ajándékba még kaptam egy kiváló minőségű ZAO ecsetet is de erről majd még írok bővebben 


A pirosító és az ecset 

Külső: nagyon megnyerő ez a bambuszos csomagolás, nagy hátránya viszont hogy nem lehet biztonságosan rögzíteni a tetejét, könnyedén levehető. Ebből adódóan nem is szoktam magammal vinni. A pirosító hátulján található egy picike lyuk, ezzel lehet kipattintani a helyéről a pirosítót, ha elfogy akkor utántöltőt érdemes venni, hiszen olcsóbb és egy pillanat alatt beilleszthetjük, mágnes fogja oda, eddig még soha meg sem moccant!



Nagyon intenzív és pigmentált színe van, teljesen matt, bronzosításra is tökéletes, kiemeli a nap barnította bőrt 

Használat: az ecsetet gyengéden belemártom és így viszem fel a pirosítót az arcomra, könnyen eloszlatható, nem foltos! Nagyon tartós az eredmény, nyáron csak a fényvédő fölé felteszek egy leveset de még órák múlva is a helyén van! Amióta megvan legtöbbször ezt használtam de ez a méretén egyáltalán nem tűnik fel, még a rácsos minta is látszódik rajta, pedig tényleg igazán sokat fordult meg a kezemben :)


Nagyon szép matt bronzos barnás színe van 


Imádom őket 

Összességében: 4190 forint 9 gramm ami így több hónap használat után már igazán olcsónak mondható, hiszen alig fogyott a termék, a színe a mindennapokban is tökéletes, szuper tartós és pigmentált! Az utántöltő pedig csak 2198 forint, két árnyalatban kapható, barnás rózsaszín és barnás narancs. Én teljesen elégedett vagyok a termékkel egyedül a záródása az ami nem tetszik, de minden más 10 pont!


Itt tudjátok megvenni, megnézni...

Vagy esetleg a többi ZAO terméküket ellenőrizni!

Aninál több terméket is megnézhettek, eddig neki is elég pozitívak az élményei 


Nektek mi a véleményetek?


-Rita
Ütemezett bejegyzés épp a lábamat lógatom valahol a Pargai strandon 

1 megjegyzés: