Kreatív Kedd születésnap!

Hát ez is eljött, egy éve annak, hogy megalakult a Kreatív Kedd még Klaudia kapitánysága alatt, sok tagtól váltunk meg és sok tag is csatlakozott ehhez a kis csapathoz, igaz virtuálisan, de akkor is egy kis közösséget hoztunk létre. Sokszor nem egyezik a véleményünk, vagy talán meg is haragszunk egymásra de különösebben nem tart sokáig :)

Öröm látni, ahogy mindannyian próbálunk a feladatának megfelelve alkotni valami, hol egyikünk hol a másikunknak sikerül jobban, de ilyenkor tudjuk, hogy legközelebb még jobbnak kell lenünk, hiszen így fejlődünk tovább!

Nagyon sokat számítanak az olvasók és a visszajelzések, öröm a kommenteket olvasni, igaz vannak néha elvakult követők akik nem hajlandóak megnézni a többiek munkáját, mert neki csak is a kedvence alkothat jót, de ez teszi érdekessé az egészet :)

Már magam sem tudom, hány témát dolgoztunk fel, és hány fotót válogattam itthon (több ezer körül) de imádom ezt a kezdeményezést, hasonlóval még nem is találkoztam :)

Tehát ünnepeljük együtt a KK 1 éves születésnapját!

Minden valaha volt tagot és vendéget megívtunk, hogy egy igazán szuper szülinapot ünnepelhessünk :)


Én a kevesebb néha több elvével indultam neki az egésznek, egy szolid de mégis szép sminket szerettem volna elkészíteni, így a klasszikusnak mondható fekete tusvonal és piros rúzsnál maradtam. De egy egy kevés arany színnel dobtam fel az unalmas feketét :)






Szóval ilyen lenne az én szülinapi sminkem, ha együtt ünnepeltük volna a KK 1 éves buliját :)

Remélem az egyszerűsége ellenére tetszik nektek!

Nézzétek meg a többiekét is!



-Rita 
(időzített bejegyzés én már éppen úton vagyok)


10 megjegyzés:

  1. Ne vedd tolakodásnak, de annyira szép vagy mikor mosolyogsz! Meg amúgy is :D egyébként a smink is jó, boldog születésnapot nektek!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a tusvonalad, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. ezt ki kell majd próbálnom, nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a smink és te is! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép! gyönyörűű *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett ez a smink!Nagyon jól kiemeli a szemedet!

    VálaszTörlés