Kreatív Kedd Steampunk!

Bizony ám az eheti témánk nem más mint a steampunk :)


A témában én sem vagyok túlzottan benne, csak láttam egy két ilyen ihletésű művész filmet, animét, néhány kütyüt, sminket, ruhát és sorolhatnám :))

Maga a stílus nagyon nagyon tetszik nekem, amit a lányok általában képviselnek különböző cosplay eseményeken :) sajnos én nem rendelkezem hasonló, ruhákkal és kiegészítőkkel, így azzal kell beérnetek amit saját magam tákolt össze :) mégpedig egy kalapot :) rózsából, tollból, csipkéből... és természetesen ehhez jött a smink és az ékszer!

Remélem tetszeni fog nektek!

Sok sok kép :D












Aranyat bordót és egy kevés fehéret kombináltam a szememen + fekete tusvonal :)
És ehhez jött a piros ajak amit szájfénnyel tettem még csillogóbbá!

Tehát ez lett volna az én alkotásom :)

A többiek munkája:








-Rita

20 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesen megcsináltad a kalapot, teljesen átjön a stílus, és a sminket is tökéletesen passzintottad hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) nekem is tetszik de azóta szétesett :D:P

      Törlés
  2. csini lett :)
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Ötletes, nagyon jó lett :)
    A 3. kép a kedvencem, kész művészi alkotás, egy divatmagazinban is megállná a helyét :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Sajnos már csak telefonnal tudok fotózni, de ha lesz egy fényképező gépem, biztosan 100x jobbak lesznek :D

      Törlés
  4. Őszintén,szerintem te fogtad meg (egyedül) a lényegét. Ez az eddigi kedvenc sminkem, hangulatom tőled.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) nagyon aranyos vagy! Szerettem volna még kis fogaskereket meg óraszámlapot is felhasználni, sőt még egy védőszemüvegnek is nagyon örültem volna, de sajnos nem volt ilyesmim :))

      Törlés
  5. nagyon ötletes a kalap. A smink pedig Ritás, lájk! :)

    VálaszTörlés
  6. Tök jó lett, én simán elfogadnám ezt a kalapot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)) sajnos lesett a fejemről és szétesett :P

      Törlés
  7. Hát ez nagyon ötletes és jó lett! :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó, te vagy a kedvenc kreatív keddelőm :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fruh :D édi vagy, nekem meg a te cipellőid és a hajad a kedvencem (de szerintem ezzel nem vagyok egyedül :P)

      Törlés
  9. Wáóóó a tiéd most a kedvencem :$

    VálaszTörlés