Tengeri csillagos körmök!

Gondoltam, hogyha valami tengerrel kapcsolatos dolgokat nézek, készítek, kicsit jobban érzem magam ilyen melegben... sajnos nem jött be, így marad a spriccelős üveg hideg vízzel :) de holnaptól van klíma... huh de jó is lesz :)))



Kis vízcseppeket is tettem a kezemre a fotó kedvéért :) (meg jó érzés volt a hideg vízbe nyúlkálni, sőt szárítja is a lakkot)


Remélem elnyerte a tetszéseteket ez a kis nyári körmöcske :)

Elkészítése gondolom nem igényel semmilyen leírást :)

A használt lakkok:
Kék h&m 
Csillámos lovely 20.
Csillag golden rose 268
Csillagon a pöttyek essence 93 c'est la vie!


-Rita

20 megjegyzés:

  1. Milyen élethűek lettek a kis csillagok! Tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Hú nagyon tetszik, nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. ezt én is megcsinálom majd!!!! :))

    VálaszTörlés
  4. mmaarha jó lett! nagyon ügyes vagy :) a csillagok nagyon élethűre sikeredtek és szerintem nagyon átjön a tengeri hangulat ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett!Először azt hittem, hogy valami matrica, mert annyira profi!

    VálaszTörlés
  6. Wow, ez nagyon jól néz ki, tuti kipróbálom majd!

    VálaszTörlés
  7. hát ez vmi übercuki lett!!! nagyonnagyontetszik, kreatív vagy:))

    VálaszTörlés
  8. Hűha nem gondoltam, hogy ennyi mindenkinek tetszeni fog :)) kicsit gagyik lettek a képek, mert sajnos vissza kellet szolgáltatnom a fényképező gépet a becses tulajdonosának, de hátha egyszer majd én is beszerzek egy jó kis gépet! :) Szóval köszönöm lányok! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon ötletes,és baromira tetszik(majd lehetne egy step by step is belőle).
    Én sajnos nem bírom a légkondit,mindig sebes lesz tőle az orrom,meg fáj tőle a fejem.

    VálaszTörlés
  10. Annyira tetszik ez a lakkozás, hogy ma többször is megnéztem! Lehet, elkészítem magamnak is, mert csuda jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  11. Hát ez valami fergetegesen jó!!!!

    VálaszTörlés