Walking dead zombie!

Régóta tervben van, hogy készítek egy zombis sminket, de nem volt rá alkalom, de most itt a farsangi időszak szóval ha valaki zombi szeretne lenne annak hajrá :D

Imádom a walking dead című sorozatot, mesteri munka benne az összes halott, ebből inspirálódtam :D



Természetesen nekem semmi profi felszerelésem nincs, de még így is nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel , egyszer azért szívesen elkészíteném egy olyan készlettel mint ami a maszkmestereknek áll rendelkezésükre.


De akkor nézzük is meg...

A tegnapi Vanessa smink tetejére dobtam fel ezt a kis egyszerű szaladgálós kis semmiséget, remélem ti is elkészítitek :D 











agrrr...


Szóval én ennyivel szerettem volna hozzájárulni a farsangi sminkekhez... majd jövőre lesz ez még jobb is


Hogy tetszik?

Ti szeretitek a zombis filmeket?

Walking Deadet nézitek?


-Rita



33 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :)) Művért hogyan csináltál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kevés krém plusz gyerek vízi színes ettől jó sűrű lesz és nem szárad meg a krém miatt :) de lehet olajjal is, sőt cukorszirup plusz bordó és lila vagy kék ételfesték és ezt még úgymond a szádba is teheted :D ilyet sok helyen csinálnak, ez sem köt meg és nagyon sűrű mély bordó lesz :)

      Törlés
    2. Nagyon ötletes :) Ételfesték eszembe sem jutott.. na majd kipróbálom :)

      Törlés
  2. VÁááááá.. félelmetes.! brutál jhó lett...!!! egy használt termékek listát szívesen olvasnék!! ügyes!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az előző smink ami rajtam volt Vanessás, plusz még vízi színes és papír zsepi-szalvéta :D

      Törlés
  3. Friss hullának nagyon jó lett! :) Facebookon a kis képet látva először megijedtem xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül is ez volt a cél :D úgyhogy örülök egy kicsit ... hihi

      Törlés
  4. wow,ezt barátomnak is meg kell hogy mutassam majd,mi is imádjuk a Walking dead-et :D nagyon jó lett,a szövegen meg majd behaltam :D "A tegnapi Vanessa smink tetejére dobtam fel ezt a kis egyszerű szaladgálós kis semmiséget, remélem ti is elkészítitek :D "

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a barátommal nézem úgy várom a második felét az évadnak ...:D wáááá

      Törlés
  5. Baromi jó lett :D én szeretem a zombis filmeket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ezt el is vártam tőled, ha már ilyen sok a hasonlóság bennünk:P

      Törlés
  6. atom jóóó!!! nagyon ügyes vagy te jóééég, nagyon durva lett :D:D egyszerű kis szaladgálós semmiség azon én is szakadtam:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike, majd ha így látsz az árkádban akkor megérted hogy ez az én mindennapi sminkem :D

      Törlés
  7. Nagyon szép kivitelezés, jó lett. A homlokodon a sebet hogy csináltad meg? A zsepis ragasztós módszerrel? Nekem az mindig béna lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen azzal, először megfestettem a sebhelyt majd egy réteg zsepit beáztattam a piros lébe amiben az ecsetet mostam ki, és ebből egy kis kört-kockát a oda tettem a sebre, majd az ecset másik felével szépen kiszakítottam és kör alakúra formáztam a széleit pedig egy kicsit kiemeltem :D majd jött egy kis fekete bordó hogy hitelesebb legyen

      Törlés
  8. Iszonyú profi lett! Tutorialt nem akarsz belőle csinálni?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétvége felé meg próbálom elkészíteni nagyjából hasonlóra :)

      Törlés
  9. megláttam és 5 percig csak néztem...ez nagyon durva és rettenetesen félelmetes. ngayon jó

    VálaszTörlés
  10. Félelmetes...félelmetesen szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, reméltem is hogy félelmetes és nem vicces lesz a végeredmény :D

      Törlés
  11. Nagyon jól néz ki! Wáó! :D

    VálaszTörlés
  12. WOW!!
    Félelmetesen jó lett. Nagyon tetszik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ennyi mindenkinek tetszik ez a zombi énem :D

      Törlés
  13. Szeretnék egy díjat átadni, fogadd sok szeretettel:
    http://bankanita.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam-4.html

    VálaszTörlés