Kreatív Kedd, életre kelt festmények!

Üdv csajok az utolsó időpontokban volt időm elkészíteni a posztot szóval sietek :D

A lényeg hogy a mostani KK témája egy festmény volt, nah hát amilyen könnyűnek hangzik nekem olyan nehéz volt... most mégis mit csináljak fessek magamra valami képet vagy mi, használjam a színeket a képről..hát az is nagyon snassz, utána kép sem volt ami tetszene de végül is találtam egyet.

Carl Fredrik Aagard rózsakert festénye


Számomra csak wow, nagyon egyszerű de számomra varázslatos, annyi mindent hagy az emberre hogy beleképzeljen ebbe a festménybe :)

De lássuk, hogyan inspirált engem ez a kép












Nekem tetszik a végeredmény, ezzel a rózsás mintával máris született egy másik ötletem...

Remélem nektek is tetszik ez a romantikus kis szösszenet!

Nézzétek meg hogy a többiek mit alkottak :





Vendégünk:

Katie



-Rita

16 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik. Főleg a halántékodon lévő rész.

    VálaszTörlés
  2. Az a rózsa a halántékon meseszép! :)

    VálaszTörlés
  3. A rózsa-a-szájon megoldás nagyon kreatív! Nagyon szép, és nekem a képválasztásod is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. wow,nagyon jól kitaláltad ezt a rózsás megoldást! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű szép lett. *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon ötletes:) Szép lett :)

    VálaszTörlés
  7. This is AMAZING! You have serious talent <3

    VálaszTörlés
  8. Fúú ez hihetetlen. Annyira szép..nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  9. Úristen nagyon szépen köszönöm mindenkinek a sok kedves szót :) úgy érzem ezért nagyon érdemes dolgozni :)

    VálaszTörlés