Kék-ezüst karácsonyi köröm!


Sajnos mivel ez egy nagyon csillogó fényes köröm lehetetlen volt lefotózni :S

A lényeg, hogy az új essence körömlakkot próbáltam ki és gyönyörű.

Rich and pretty néven található meg, apró csillámos ezüst.





A tetejét néhány karácsonyi formával díszítettem, hópehely, karácsonyfa, ajándékos masni, és dísz gömbök ami inkább gitár lett :D



Itt látszik, hogy a kék és az ezüst is mennyire csillog ♥

Egész tartósak eddig, három napja van a kezemen, közben sütöttem főztem és még takarítottam is, és eközben csak a végéből kopott egy kevés.

A masnis dísz nagyon tetszik ezt lehet elkészítem mindegyikre csak pirosban :)

Ti már kieszeltétek az ünnepi körmötöket, vagy nem foglalkoztok ezzel külön?


-Rita

3 megjegyzés:

  1. milyen ügyi vagy:)) nekem is a masnis része tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
  2. Juj, de jó lett:) Cuki :)

    VálaszTörlés
  3. wow nagyon tetszik, nekem miért nem jut ilyen eszembe... :D nagyon jó ez az ajéndék forma, imádom! köszi!!

    VálaszTörlés