Itt járt a Mikulás!

Igaz nem reggel és nem is a csizmámban pillantottam meg ezeket a kis cukiságokat, hanem én választottam őket :D de ez nem számít most.



Egy kézápoló krémet valamit egy szájfényt kaptam.

Shea vajjal és a vanília kivonattal készült a kézkrém aminek nagyon aranyos adagolófeje van, ez volt az utolsó a polcon.300 ml nagyon híg gyorsan felszívódik de nagyon érdekes állaga van olyan mintha vizes lenne, ez nem zavar csak még soha nem tapasztaltam ilyet.Az illata pedig vajas vaníliás, az ára 500 forint.

NYC liquid lipshine szájfény, 589 Rockefeller Red árnyalatban, egy nagyon szép pirosas árnyalat apró csillámokkal, nekem tetszik a csomagolása is, bár az ezüstös írás le fog róla kopni.7,2 ml 450 forint volt akciósan, nagyon kellemes az állag az illata vaníliás édeskés.Az applikátor egy kicsit furcsa hosszú, vékony és túl rugalmas, de nem ront az összképen.




Így néz ki felkenve :)


Hozzátok is benézet a "Mikulás"??


-Rita

3 megjegyzés:

  1. Nálunk is járt már a Télapó. Kaptam egy rakat csokit. :) A vizsgaidőszakra pont jó lesz, egy kis boldogság.

    VálaszTörlés
  2. Csokit én is kaptam :).Meg 2 körömlakkot.A nevük nagyon tatszik és mind a kettő lila:).

    VálaszTörlés
  3. Csokit én is kaptam :).Meg 2 körömlakkot.A nevük nagyon tatszik és mind a kettő lila:).

    VálaszTörlés