A héten vásárolt olcsóságok!


Megvettem a kívánság listán szereplő szempilla spirált, eddig soha nem találtam...most végre volt 3 darab is ez tűnt érintetlennek, régebben minden le volt ragasztva nem értem miért ilyen lusták hogy ezekkel is megtegyék...800 forint volt.

Vettem 2 akciós lovely köröm mintázó lakkot, így 5 re nőtt a számuk, megnézegetettem előtte az ecsetüket és szép állapotban voltak.Egy ezüstös sok színben csillogót és egy sötét piros csillámosat vettem.113 forint volt darabja.

És vettem egy cink tartalmú maszkot is amiről majd olvashattok később, de azt tudom mondani hogy ez is nagyon jó, 250 forint.





Imádom ezeket a lakkokat tartósak gyönyörűen csillognak és ha jót választottunk még az ecsetük is nagyon jól használható.Régebben majd 600 forintba kerültek, nah annyit nem érnek de ezért az összegért szerintem érdemes beszerezni párat, ha van rá lehetőségünk.Szegeden a Centrumnál lévő Rossmannban van (volt).

Azt hiszem ebben a hónapban sok mindent vettem, a december is a vásárlásról szól de itt másoknak az ajándékait fogom elsősorban megvenni, szívesen leírnám hogy kinek mit veszek ezzel is ötletek adva, de mindenki olvassa közülük a blogomat szóval így már nem lenne meglepetés :)



-Rita


3 megjegyzés:

  1. Egy lovely körömdíszítő lakkra én is lecsaptam, folyamatosan kajtattam egy fekete után, és hétfőn végre megvettem! az utolsó darabot, természetesen. :DD


    http://playgroundofbeauty.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Próbáltad már ezt a spirált? Mert elgondolkodtam rajta, hogy jó lehet-e, de nem nagyon olvastam róla semmit még.

    VálaszTörlés
  3. Ayesha igen szerintem nagyon jó spirál készítettem is egy képet,mindjárt felteszem facebookra de itt is lesz róla teszt, hogy hogyan szuperál :)

    VálaszTörlés