Ezüst csillámos smink!

100 év után ismét egy sminkel jövök, sütött a nap, nem borzalmas az arcom :D csak a hajamat volt muszáj összefognom mert szörnyen állt.

De örülök, hogy ismét készítettem valamit mert soha de soha nem volt még rajtam szürke, mindig olyan uncsinak tűnt de egyszer láttam egy zöld szemű lányon és nagyon megtetszett gondoltam kipróbálom hátha nekem is jól áll, és végül is nem csalódtam, egy kis feketével kombináltam hogy  ne legyen túl hétköznapi.

Ez a smink szilveszterre vagy szalagavatóra is tökéletes.


Annyira tetszik ez a csillámló ezüstös por, amit igazából köröm díszítésre vettem meg egyébként is moyra a márkája szóval arra is való, de már többször készítettem vele sminket, nincs vele nagy gond csak igazából kellene neki egy jó alap amiben szépen megtapadhatna, mert így elég sok leszóródik :S de majd ha lesz pénz lehet megbeszéljük a Jézuskával, hogy ennek nagyon örülnék karácsonyra.


Egy nagyon egyszerű nude-rózsaszín szájfényt választottam amit még régebben nyertem Anitánál, és egyébként nagyon szeretem, mert nagyon tartós és nagyon jó alapszíne van ami jól áll egy sötétebb hangsúlyosabb szemnél.





Egyszer valaki hiányolta a csukott szemes képeket :D


Ezt meg csak úgy mert nagyon jó kedvem van, süt a nap nincs hideg, lassan kitaláltam ki mit kapjon karácsonyra, szóval minden happy :D


Ha valamit kitalálok akkor mindent előszedek hozzá :S pedig olyan sok minden nem kell az elkészítéséhez :)

Hát ha mindig ilyen szépen sütne a nap télen is akkor biztosan gyakoribbak lennének a sminkes bejegyzések is, de reméljük a legjobbakat, hogy legalább még karácsonyra és szilveszterre tudok hozni egy két újdonságot.



-Rita



12 megjegyzés:

  1. woa!! szépen csillog és a smink is szuper lett :) én most arany csillámport keresek, nem sok sikerrel :-/

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett! Azért a körömre való csillámokkal vigyázz, nehogy kárt tegyenek a szemedben!

    VálaszTörlés
  3. Az első kép tetszik a legjobban, kár hogy az én fényképezőmmel sosem lehet ilyen szépen lekapni a csillogást...

    VálaszTörlés
  4. Audrey Hepburnre emlékeztet egy kicsit.Gyönyörű ez smink,és nagyon jól áll:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon tetszik, szépen kiemeli a szemed, jól is áll, mi kell még?:)

    VálaszTörlés
  6. Szép lett:) jól áll, és tényleg van benned valami Audrey Hepburn-ös.

    VálaszTörlés