Egy kis vásárlás!


A cél az volt hogy megnézzem van -e az új Essence kollekció darabjaiból valami az árkádban, és nagy örömömre én voltam az első aki hozzájuk nyúlt, így hoztam haza ezt a csodás arany fényű púdert.

Vettem egy Essence fekete szemceruzát, ami már régebben is megtetszett de nem hoztam haza, jött velem még egy ecset és egy ezüstös körömlakk is.

Valamint az egyik legjobb fogás a Catrice papagena egykori kollekció leértékelt palettája volt, amit 299 forintért hoztam haza, facebookon írtam is, hogy aki teheti az nézzen be az árkádos rossmannba mert nagyon sok mindet kipakoltak ma.



Annyira cuki a csomagolás és a cirkuszos sátor a púderben.
Többen írták, hogy a kis fém tálcácska lötyög benne én ezért megbizonyosodtam, hogy az enyémmel is így van e, de hála a jó égnek ezeknek nem volt semmi bajuk.



Nagyon szép természetes arany fénye van, nem fogunk furcsán kinézni ha felvisszük az arcunkra, tehát nem egy arany csík fog ott díszelegni.
Karácsonyra tökéletes az ünnepi smink kiegészítésére ezért is vettem meg.




Ennek a palettának nagyon örülök mert nagyon szépek a színe és jól kihasználhatóak, mert az utóbbi időben ehhez hasonló színeket használtam magam is.


Ez pedig az Essence i love szemceruza ami nagyon pigmentált és krémes tehát könnyű a vízvonalra felvinni nagyon tartós, mert kipróbáltam a szememen és elég nehézkes volt az eltávolítása.


Szeretnék majd egy sminket készíteni velük, hogy élesben is meg mutassam őket, remélem lesz egy kis fény.

Ti vettetek valamit az új kollekcióból?


-Rita



7 megjegyzés:

  1. De szép színei vannak annak a palettának, gratu hozzá! :)

    Egyébként az essence-s ceruza azért is marha jó, mert könnyű satírozni úgy, hogy azért megmaradjon az eredeti vonal egy része is, nagyon szeretem amíg nem kell lemosni... :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó dolgokat vettél! Nálunk még nincs kint az új kollekció. :/

    VálaszTörlés
  3. Nektek nem csípi a szemceruza a szemeteket? mert én is vettem de csak a szemhéjamon tudom használni, annyira csípi a szemem, ha a vízvonalamon használom :S

    VálaszTörlés
  4. Nem sőt, jobb mint amit eddig használtam, pedig elég érzékeny a szemem mindentől könnyezik :S

    VálaszTörlés
  5. Az en szemem is nagyon csipi pedig tenyleg nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  6. ez a highlighter nekem is megvan, annyira imádom! a barna bőrömet nagyon szépen kiemeli (:

    VálaszTörlés
  7. olyan kár, hogy utálom a cirkuszos dolgokat :S a többi cuccos tetszik :$

    VálaszTörlés