Vegyes bejegyzés!

Ez ismét egy vegyes bejegyzésnek ígérkezik.
Mindent ömlesztve mutatok hiszen egyesével nagyon rövidkék lennének a bejegyzések.

Ugye mint már írtam a szerencse az elmúlt hetekben nagyon kegyes volt hozzám és két nyeremény játékon is sikerült bezsebelnem a nagyszerű fődíjakat.


Először is két szájfény boldog tulajdonosa lettem.
Mindkettő nagyszerű választás volt, mert tökéletesek.


Lovely Maxi szájfény tengeri kollagénnel 

Egy átlátszó nagyon szép csillámos vanília illatú darab
A csomagolása kifejezetten nehéz pedig csak 5,5 ml a tartalom.
Az aplikátor közepes nagyságú kétszer kell belemártani hogy normál fedést érjünk el.
Nagyon sűrű de nem ragadós, így sokáig fent marad.


Manhattan Long Lasting szájfény 56g árnyalatban 

Nagyon szépen fed natúr rózsaszínes, kellemes az állaga de az illata nekem nem tetszik.
De már írtam múltkor róla hogy nagyon tartós egy edzést is simán kibírt.
Meglepő 5 ml ami csak egy kicsivel kisebb mint a másik, de mégis mekkora különbség van a kettő között :P


A körömlakkot is kipróbáltam de egy matt réteget is felvittem mert a fényes változat nem nézet ki szépen a kezemen, így viszont nagyon tetszett, hamarabb száradt meg de hamarabb is pattant meg a lakk, ezt tapasztaltam más árnyalatoknál is.




Ma pedig ezt készítettem, élőben nagyon jól néz ki, de mint tudjátok este nem éppen lehet jó fotót készíteni.
Legalább megtudtam, hogy szükségem van egy zöld színre.
Ismét készítek egy listát nevezhetjük a "téli kívánság listának" ahol ismét összeírom mi az ami még nincs és jó lenne.

Megmutatom, hogy mi az ami adta az inspirációt.



És egy kis churros, forró csokoládé szósszal.

Ez egy spanyol édesség, többféle kivitelben készülhet, hosszú csíkocskák vagy feltekercselt csigák.
Én készítettem mindkettőből.

Ez egy úgynevezett égetett tészta, nem mondom hogy a legkönnyebb de a végeredmény érdekében érdemes ezzel a módszerrel készíteni.

Recept:

6 dkg vaj
2,5 dl tej
2 evőkanál cukor
csipet só
12,5 dkg liszt 
4 darab tojás
vanília rúd 

Tehát a vajat feltesszük kis lángra, ha elolvadt, hozzá öntjük a tejet és a cukor és össze főzzük, ezután a vaníliát is bele kaparjuk majd a csipet sót a kimért liszthez adjuk és a lisztet a meleg folyadékoz és addig kevergetjük még nem válik el az edény falától, ezt néhány perc, ha kész és szép csomómentes akkor jól dolgoztunk vérre rakjuk, majd elkészítjük a csokoládé öntetet vagy pedig a fahéjas vaníliás porcukrot hiszen ez is egy speciális változata.
Ha kihűlt a tészta akkor robotgéppel elkezdjük keverni és egyesével hozzá adjuk a tojásokat, ha szép masszát kapunk kész is.

Habzsákba töltjük és bő olajba kisütjük őket, néhány perc amíg nem lesznek arany barnák, meg fognak nőni, nem kell bele semmi térfogat növelő (sütőpor, élesztő, szódabikarbóna).

Ha kisültek a cukiságok azonnal a porcukorba tesszük őket és megforgatjuk benne bőségesen.
Ezután már meg is lehet kóstolni nagyon finom lesz egyszerre ropogós és puha.

És leírnám az én általam használt és kivitelkezett sűrű csokoládé szószt.

3 evőkanál jó minőségű kakaó 
5 evőkanál cukor
3 evőkanál liszt vagy pedig kukorica keményítő 
4-5 dl tej attól függően milyen sűrű krémet akarunk kapni.

A száraz összetevőket kimérjük az edénybe melybe főzni szeretnénk a csokiöntetet, jól össze keverjük a porokat, hogy ne legyen csomós, először csak kevés tejet adunk hozzá és így simára tudjuk keverni ezután hozzá adhatjuk a többit is és feltesszük a tűzre, amikor besűrűsödött még 3 percig főzzük kis lángon és ezután már lehet is mártogatni.
Én ezt imádom mert nem keményedik meg mint a puding vagy a csokoládé amit úgy olvasztunk fel, ha szeretnénk hogy még finomabb legyen akkor tegyünk bele néhány kocka jó minőségű étcsokoládét, és kész is azt isteni öntet.


hmmm nem rossz...





Azt hiszem ennyi szerettem volna, most megyek és készítek egy téli kívánság listát imádok ezeken gondolkodni, hogy mit is szeretnék :P bár ki nem.Ha kész leszek és letisztult veletek is megosztom.



-Rita

1 megjegyzés: