Szájfény TAG!

Valahol olvastam (egy külföldi blogon), hogy készített a kedvenc rúzsaival egy bejegyzést, színekre bontotta és közülük a legjobbat bemutatta.
Ugyan ezt szájfényekkel is eljátszotta és nekem nagyon tetszett ezért elkészítettem :)

1.Hány darab szájfényed van ?

Körülbelül 20 darab, nem mondható soknak de szerintem nem is fognak túl hamar elfogyni.Nagyon szeretem az illatos (vanília, kókusz, gyümölcs) édes szájfényeket, sokkal jobban mint a rúzsokat.Szeretem a ragadós tartós változatokat és a nagyon fényes csillámos vizesebb hatású kencéket is.


2.Melyik volt az első szájfényed amit valaha vettél ?

Még általános iskolában egyik barátnőm szülei hoztak neki nagyon sokat külföldről és annyi volt hogy árulta, imádtam.Tudjátok olyan kis golyós üveges volt, nagyon fényes, nagyon édes, nagyon szuper.Volt egy sárgám, rózsaszínem  és egy zöld változat, egyik az rózsás, másik valami gyümölcs talán dinnye míg a harmadik mentolos volt.

3.Melyik a legújabb szájfényed ?


Sleek pout polish bonaire, és az Essence sun glow

A bonairet nyerem míg a másikat az Essence leárazáson vettem.Mindkettőnek isteni illat van, kókuszos édes vaníliás.Szeretem őket használni.

4.Kedvenc szájfény márkád ?

Hát őszintén engem hidegen hagynak a márkák, az a legfontosabb hogy a szín és az állag valamit az illata és hatása rendben legyen :) legtöbb szájfényem Essence és Oriflame olcsóak és tökéletesek.

5.Kedvenc rózsaszín szájfényed ?


Essence stay with me me&my icecream 

Nagyon szeretem, picit ragad de ezért tartósabb a többinél, jó illat van kellemes lágy matt rózsaszín árnyalata.

6.Kedvenc nude szájfényed ?


Alverde 230 candy rose 

Annyira imádom, örülök hogy megvettem hiszen nagyon olcsó volt mindössze 500 forint, az illata az nem tetszik de nem lehet érezni ha felkenjük.Nagyon apró arany színű csillámok vannak benne, nagyon fogom sajnálni ha elfogy :(

7.Kedvenc korall/barack szájfényed ?


Tudom rúzs, de maga a végeredmény az nagyon szájfényes, így inkább ebbe a csoportba sorolom.
Oriflame pink punch, édes uborka illat van :S nekem fáj tőle a fejem, de csodás csillámos barack szín az kárpótol.

8.Kedvenc piros szájfényed ?


Oriflame sweet talking lip candy, sweet butterscotch, ez már igen régi lehet a halál is elérkezett már hozzá ez csak azért gondolom mert nagyon rossz az íze :S de nem szeretném kidobni mert cuki a kupája, majd ki tisztítom és megtartom. Egyébként hajdanán nagyon csodás volt a színe az illata az állag és az íze is, igen mert ez egy kifejezetten ehető szájfény volt, volt másik színben is nekem, az is megvan csak abban már nincs sok.

9.Melyik a kedvenc hot pink szájfényed ?


Ez leginkább az ajkakon érvényesül, nagyon szép vizes hatása van és kellemes gyümölcsös illat sok sok csillámmal.

10.Melyik a kedvenc barna szájfényed ?

Ő nincs, soha nem is vennék :S

11.Melyik a kedvenc rózsás árnyalatú szájfényed ?

Még egy sincs de nagyon szeretnék egy mályvás rózsaszínes árnyalatot akár rúzs formájában is.

De helyette egy csillámos gyöngyfényes változatot mutatok be.


Oriflame sugar rush cotton candy, vattacukor illata van és nagyon szép fényes, tartós de egy picit ragad, alig lehet kézről lemosni.Felkenve nagyon szép világos barackos színt ad.


12.Melyik a kedvenc lila szájfényed ?


Ő hát ezt én kevertem már ki magamnak többször is, a h&m-es ajakápoló olyan fehér, hogy tökéletes alapnak, mert szépen kihozza a színeket. Ha egy nagyon kevés matt lila szemhéjpúdert keverek bele akkor egy nagyon cuki színt kapok, amit szerintem még venni sem lehet.Én már máskor is kevertem ki szájfényt, ha csak egy két alaklomra van szükségem arra színre, akkor nem veszem meg.


Tehát ők lettek volna az én kedvenceim, remélem ti is elkészítitek :)
mert imádom nézegetni a jobbnál jobb szájfényeket és szerintem ezzel nem vagyok egyedül.



-Rita

1 megjegyzés: