Rózsaszín körmök!

Ha már itt tartok akkor ezt a hetet rózsaszínnek nyilvánítom, így lehet hamarabb fogynak el a felhalmozott dolgok.

Először is készítettem egy rózsaszín körmöt, amihez az alap színt két különböző lakkból kevertem ki, de 5 perccel később megtaláltam egy ugyan olyan "kész színt" a dobozban, nah mindegy legközelebb legalább tudom hogy van.




Nekem kifejezetten tetszik és az is hogy nagyon egyszerű elkészíteni, a facebookon linkeltem egy videót, ugyan az a lány ötlete alapján van ez is megcsinálva.
Ma egyébként sok jó ötlettel lettem gazdagabb, így hetente láthattok egy két körömlakkos bejegyzést is (ha minden jól megy)

Ti szoktatok mintákkal bajlódni vagy szimplán kifestitek a körmeiteket?


-Rita


3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz minta, minden színen jól mutatna!

    VálaszTörlés
  2. óó, nagyon csini :)

    VálaszTörlés
  3. Szép lett! :)

    Én szinte minden alkalommal mintázok, a sima lakk nekem kevés :) Én inkább a körmeimen élem ki magam, ezért oda szoktam alkotni :D Hogyha nagyon rohannom kell, de a körmöm vállalhatatlan, akkor nyilván csak feldobok valamit, de ez nagyon ritkán fordul elő, mert rendszeresen körmözök :)

    VálaszTörlés