Oriflame Matte Control alapozó!

Soha nem használtam matt alapozót mert nem zsíros a bőröm, de kíváncsi voltam egy olyan alapozóra ahol a végeredmény szép egyenletes fény és csillogás mentes.

Így esett a választás az oriflame alapozójára, csak pozitív véleményt olvashatunk róla, ami már egy jó pont.

Épp akciós az aktuális újságban 1500 forint körül volt.
30 ml ami kisebb az átlagos alapozóknál, így ebből adódik, hogy drágább is, de ha jól teljesít akkor szerintem még mindig megéri az árát.

Akció nélkül 2199,-

Én a legvilágosabb árnyalatot rendeltem a porcelaint.
Tényleg nagyon szép világos, sokkal jobban illeszkedik a bőrömhöz mint a GG porcelain árnyalata.



Egy nagyon folyós alapozó, aminek én nagyon örülök, mert kevesebbet is elég használni mert könnyebb eloszlatni a bőrön, nem szárad időnap előtt, ezen nem kellet aggódni.Mire végeztem az egész arcommal, egy nagyon finom púderes érzést adott, nem volt még véletlen sem nehéz zsíros érzés.A GG mint már írtam olajos krémesebb alapozó, a maga nemében nagyon jó, de ha valakinek zsíros a bőre akkor mindenféleképp a Matt alapozót ajánlom.


Tényleg szép egységes bőrfelszínt ad, de a pattanásokat nem fedi el, az államon lévő piros hegeket viszont igen, aminek nagyon örültem.

A fedése átlagos, a sötétebb vörösebb foltokkal jól elbánik és a bőrt is szépen kiegyenlíti, de nagyon pattanásos problémás bőrre szerintem nem igazán alkalmas, de hát arra a bőrre igazából nem is alapozó hanem egy megfelelő kezelés szükséges hiszen, a problémás bőr az csak egy állapot nem törődhetünk bele abba, hogy nekünk ilyen a bőrünk, hiszen ennek belsőszervi oka is lehet...de ebbe most ne mennyünk bele.

Ismét tesztelési fázisba léptem, dél előtt felkentem és figyeltem mi történik vele egész nap, egészen este 10 ig viseltem.


Itt nagyban megnézhetitek, hogyan néz ki :)


És a tegnapi smink amiben szintén estig voltam.


Ez a pedig körülbelül 7 órakor készült.

Tehát megközelítőleg 8 órát tökéletesen kibír.

Nem használtam púdert hiszen kíváncsi voltam, tényleg matt lesz e a hatása egész nap, és igen.
Még este is mikor lemostam, egészen szép volt az eredmény, egyedül a szem sminkem kenődött el.

Illata nincs vagy nagyon minimális.
Állaga folyós, de a tetejének köszönhetően (ilyen kis csúcsos) jól lehet pöttyözni néhány helyen az arcon és utána ecsettel eldolgozni.
Mérete szerintem kicsi.
A hatása tényleg tökéletes, de attól félek hamarosan megváltoztatják a termékeket az oriflamenél, már elkezdődött a kiárusítás az utolsó darabok eladása, és félek hogy már nem lesz ilyen a hatása.

Külső: 4
Hatás: 5
Ár érték: 4

4 pontot kap, de csak is a mérete miatt 
Ha még akkor is kapható lesz ugyan ez a kiadás amikor elfogy akkor újravásárolom.

Ez egy napos teszt volt ahol tökéletesen meg felet.
Néhány hét múlva újra írok róla amennyiben nem lenne tökéletes a hatása a későbbiekben.


Nektek van jól bevált alapozótok?
Használtatok már oriflamees alapozót?


-Rita







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése