Oriflame Love Potion!


A napokban érkezett meg az oriflamees rendelésem.

Amit a legjobban vártam az a parfüm volt.

Love Potion

Igaz csak a katalógusból tudtam megszagolni mielőtt megrendeltem, de amit ott éreztem tudtam, hogy az nekem kell.

Nem kellet csalódnom, pontosan ugyan az az illat található a különleges üvegcsében is :)


Az összetétel nagyon ínyenc, hiszen a csokoládétól, gyömbéren egészen a vanílián át minden finomság megtalálható benne.

Egy édeskés mély illat ami nagyon sokáig marad a bőrön hiszen Eau de Parfum ami akár 6-8 órán keresztül is intenzíven érezhető.

Nagyon különleges az üvegcséje tényleg egy bájitalra emlékeztet.


A tetejét először kicsit nehéz volt levenni, de néhány alkalom után már könnyen ment.

Akik szeretik az édeskés különleges illatokat azoknak ez maga lesz a tökély.

50 ml eredeti ár 5499,-
Az aktuális katalógusban 3449,-
De ha több dolgot is vásárolsz akkor 2999,-
De amennyiben tag vagy akkor 2300,-

Tehát igazán olcsó hozzá lehet jutni.


Külső: 5 
Illat: 5
Intenzitás: 5

Számomra nagyon finom illat ősszel tökéletes lesz.

Egyébként ha valaki parfümöt vesz, akkor soha ne dobja ki a dobozát mert a parfümöket sötét hűvös helyen kell (ene) tartani, hogy megőrizzék a minőségüket.

Ha valakinek nincs zárható sötét szekrénye akkor a saját csomagolásában is eltartható, igaz nem lehet csodás üvegcsékben gyönyörködni, de legalább hosszú ideig élvezhetjük a finom illatokat.


Az én kedvenc illatcsaládom a gyümölcsös-vaníliás, az édeskés illatok.
Amit nem szeretek az a citrusos és a virágos illatok.


Ti melyik illatcsaládod részesítitek előnyben?
És mi az amit nem szerettek?



-Rita


2 megjegyzés:

  1. Nálam örök kedvenc Christina Aquilera parfüm. (: De amúgy jöhet édes, citrusos, igaz nem mindegyik. Nagyon válogatós vagyok parfüm téren. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is rendeltem, és imádom! :) Szeretem az ilyen édes illatokat.

    VálaszTörlés