Oriflame katalógus előzetes!

Nekem idén eddig ez a legjobb katalógus, nagyon jó akciók és egyre jobb termékek látnak napvilágot.


Ezek a rúzsok istenien néznek ki, és mivel most bevezető áron 999 forint az ára is nagyon baráti.
Egy színt mindenféleképpen szeretnék beszerezni.
Érdemes nagyban megnézni mert tényleg jó színek.


Egy új szemhéjtus, amivel könnyedén húzhatunk vékony és vastagabb vonalat.
Filces vége van, ami szerintem nagyon jó mert masszív és könnyebb még azoknak is a használata akik nem profik.


Ecsetek, hát nem tudom milyenek lehetnek de egy pirosító ecseten gondolkodom, majd kiderül, hogy szükségem lesz e rá.


Nekem nincs piros bőr problémám, de sok helyen olvastam, hogy egyesek ezzel küzdenek.
A vékony bőr és a hajszálerek amik elpattannak nagyon csúnya dolgokat tudnak művelni.
Ezért akik ezzel küzdenek ajánlom figyelmükbe ezt a krémet, mely erősíti az ereket és egyben el is fedi a bőrt sárga pigmentált krémjével.Nem mondanám olcsó krémnek, de ha valóban használ akkor egyértelműen megéri.Próbálok több infót összeszedni a megjelenése után, hogy hogyan vélekedik róla a nagyközönség.


Az általam használt GG alapozó ami most 1999 forint, szárazabb vagy normál bőrre ajánlom, mert olajos alapozó, de nem zsírosít, tehát a pattanásoktól nem kell tartani.


A már régebben is említett különleges dizájnnal ellátott szépség kellékek még mindig akciósan kaphatóak.Lehet a sötétebb szájfényre benevezek.


Egyik kedvenc ajakápolóm, 2 fázisú és most megdöbbentően olcsó, szerintem ezen is egy dizájn csere fog végig menni, szóval akik próbálta az azért aki meg még nem annak pedig azért kell ezt megvenni :)


Verryme szájfények, 599 sok sok színben (jó esetben elérhetőek a rendelésre)


Egy hatalmas akció, 499 forint darabja az arctisztítónak és a 2 krémnek.Tehát ha szeretnénk egy arctisztítót és hozzá az egyik krémet (mert pl van aki csak éjszaka viselné, valaki pont nappal) vagy mindkettőt akkor igazán olcsón tudjuk most megvenni.


A kedvenc fejpántom 399 szerintem ez nekem kell az előzőt már vagy 3 éve használom, kicsit meggyötört szegény.


A szemhéjpúderek mindet szeretném, de max csak a zöld jöhet haza hiszen nem vehetek mást.
A körömlakkok istenien néznek ki, régebben volt jó néhány darabom tőlük és imádtam.


Imádom a kókuszos dolgokat legszívesebben mindenem olyan illatú lenne, ha nem lenne egy kicsit sem ijesztő, de ez a testápoló annyira tetszik, nem is tudom hmmm 




-Rita

2 megjegyzés:

  1. most nagyon sok dolog megtetszett. kár, hogy a közelünkben nincs tanácsadónő (:

    VálaszTörlés
  2. annyira imádom ezt a kókuszos testápolót:)

    VálaszTörlés