Bronz barnás smink és egy kis fesztivál!

Imádom a BF ajándékul küldött barnás fényes árnyalatát , isteni használni, nagyon pigmentált és tartós is.




Mostanság ezt használom legtöbbször mert tudom, hogy a helyén marad és pikkpakk kész van.
A rúzs amit használtam a már bemutatott nyc nude árnyalata, imádom :)

Nem igazán élem a fesztiválokat, de meghívtak bennünket, a a halászlé fesztivál partfürdős részére, ahol mindenki nagyon gatya volt a meleg miatt és a sok ital miatt, ezért gyorsan szabadulni akartam onnan mert utálom a részeg embereket, így inkább elmentünk fagyizni de csak is kizárólag az Acapellába szeretem a fagyit, a múltkori Palánkos maga volt a rémálom.

Hazafelé csak úgy unalomból készítettem pár képet, nem mondanám művészinek őket de ezeket láttam a hazavezető út során :D


Uszikáló embereket a laposon 


Dóm, Tisza, Halfeszkós bódék 





Cica támadás a zsinagógánál :D vannak vagy százan 



Árkád 


Gd hátulja, régi szép koleszos emlékek.

A többi képet nem mutatom meg, nem kellenek a vendégek :P


5 óra elteltével így nézett ki a smink, csak egy két helyen fényesedett át az alapozó, a szememen viszont semmi nem történt 


Az előző sminket pedig feltuningoltam egy kis zölddel és piros ajakkal...csak mert unatkoztam


Hát ez volt a nagy a fesztivál számomra, gyorsan lelépni a kábult büdi emberek közeléből :D
De ez a hétvége nagyon jól telt, szép befejezése volt a nyárnak.

Remélem ti is jól éreztétek magatokat.




-Rita





1 megjegyzés: