7 főbűn kicsit másképp!

Csillától kaptam kitöltésre ezt a tag-et.


Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?

Azt hiszem egy 125 forintos szemceruza a szegedi kincses szigetből, de amilyen olcsó olyan szuper.

Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?

Olyasmit nem igazán használok ami nem jó, minden terméket amit megvettem általában kipróbáltam előtte vagy utána jártam, hogy jó e, de talán azt utálom ha nem szárad meg elég gyorsan egy körömlakk és belenyúlok, nah az elég idegesítő.

Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze?

Szájfényeknek, ajakápolóknak most jelenleg egy sleek ajakfényt és a blistex limonádés ajakápolóját sorolnám ide.

Restség - Melyik sminkterméket / mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?

Az egészet, ha sminkelek akkor általában mindent elkészítek magamon, még ha natúr is az adott smink, de egy héten max egyszer sminkelek...nem sok helyre járok ahová kellene smink, boltba piacra nem szükséges edzésre max vízálló szempilla spirál.

Kevélység - Melyik sminkterméktől érzed magad a legmagabiztosabbnak?

Tus, mert sokkal szebb lesz az szemem, most fontolgatok egy lila szín beszerzését.

Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?

Parfüm és a puhi kezek tehát törődjön a kezével mindegy milyen termékkel teszi, ha magától puha akkor még jobb :D

Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?

Hát egy lila tust :D mindegy milyet most jól jönne 


Ez lett volna az én smink termékes főbűn tag-em, mindenkinek továbbadom aki még nem töltötte ki :)

A kevés posztok a betegség valamint fényképező gép hiányában maradtak el de csütörtökön ismét jövök, addig is készítettem egy két olyan bejegyzést ami az ősszel a vásárlással kapcsolatos, hiszen hamarosan itt a glamour napok.

Kellemes délutánt mindenkinek 


-Rita

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése