Miwako Sakurada Paradise Kiss make up!

Már van vagy 4 éve, hogy láttam ezt az animét, imádtam eredeti nyelven magyar felirattal.
Minden karakter nagyon különleges, olyan volt ez mint egy sorozat.
Egy divat és stílus sorozat.

A kedvencem Egyértelműen Miwako volt, ő áll legközelebb hozzám, az ő ruháinak a márkaneve Happy Berry innen szedtem magamnak a BarryLove nevet amit a táskáimnak és a meska boltomnak is adtam, tehát Miwako igazán kedves karakter számomra.

Nincs rózsaszín hajam, de úgy érzem nincs is rá szükségem, hiszen nem attól leszek "jó Miwako" ha ugyan úgy nézek ki.

De akkor lássuk az eredetit.













Elsőre benyomásra egy naiv kedves rózsaszín lányt láthatunk, mindenkit megnyugtatok másodjára is pont ilyen. 
Jellegzetes göndör haja, óriási szempillái, pufi fényes ajkai, baba rózsaszín orcái és csodálkozó tekintete.
A a stílusa, nah ehhez nem értek, nem tudom hová lehet sorolni a minden cuki rózsaszínt magamra aggatok dolgot, de ő ilyen.

De akkor lássuk én mit alkottam.




Valami hasonló hordható változatot akartam felvenni, a szoknyát én is hordom és imádom :)
Bár se a hajam se a pólóm nem hordom így, max otthon.
Az igazi Miwako általában habosbabos szoknyácskában habosbabos felsőkben, szívecskés térdzokniban és valamilyen színes magassarkúban vagy csizmában van.








Remélem nektek is tetszik, és nem untatlak benneteket ezekkel a sminkekkel.

Hasznos lenne ha ajánlanátok akár Disney, vagy mai mesékből olyan karaktereket akiket szívesen látnátok elkészítve.




-Rita


10 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll ez a smink, és te is nagyon szép vagy! Mint hófehérke kb. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csini vagy, és jó az ötlet is!

    VálaszTörlés
  3. nem untatsz !:D tökjók az anime sminkek:D ügyes vagy és csini :$

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó Miwako vagy, igazán bájos! :)

    VálaszTörlés
  5. OMG most nézegettem a blogod, követtem is és a BerryLove-ról jutott eszembe, hogy ismertem hasonló niknevű lányt az otakuckóról :D Lehetséges lenne? :D

    VálaszTörlés
  6. @Violetmess-igen az én voltam, de vagy 2 éve nem voltam arra, még képek is voltak rólam azt hiszem :P látszik nagyon szerettem a berrylove nevet :D

    VálaszTörlés
  7. Én Leenali néven voltam fennt, nem tudom emlékszel e még rám :D Kicsi a világ :D Képről is ismerős voltál csak nem bízom túlságosan az arcmemóriámban :D:D

    VálaszTörlés
  8. Igen emlékszem rád, ez nagyon jó, hát tényleg kicsi a világ, sőt még csak az hiányzik, hogy régi myvipes anime klubokból ismerősöket megtaláljak :D milyen rég is volt vagy 4 éve

    VálaszTörlés