Díjat kaptam!

Köszönöm szépen mindenkinek akitől kaptam,




A szabályok: 

1. Köszönd meg annak a személynek a díjat, akitől kaptad és linkeld be az oldalát

2. Tedd ki a díj logóját az oldaladra
3. Készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
4. Add tovább a díjat 10 bloggernek és ezt tudasd is velük1
  1. Sleek Oh So Special paletta
  2. Oriflame balzsam 
  3. Alverde szájfény candy rose
  4. Oriflame bronzosító
  5. sigma f80-as ecset
  6. Essence zselés szemhéj tus 
  7. Essence sun club szájfény
  8. Giordani Gold krémes szemhéjfesték 
  9. Essence stay with me szájfény
  10. Moyra lakkok 
 4. Akiknek tovább adom:

Nah ez nem maradt már senki akinek továbbadhatnám és főleg nem 10 ember, mindenkinek szeretem a blogját akit követek, így ha valaki nem kapta volna meg és én is követem őt akkor szeretném nekik továbbítani :)

Remélem nem gond 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése