Alverde vásárlás és Hippie Deluxe limitált kiadás!

Hippie Deluxe áttekintés 

Nem volt célom semmit venni de amikor bementem a dm-be akkor láttam az új hippie deluxe limitált kollekciót, mindent gyorsan a kezemre kentem megnézni, leginkább a babarózsaszín arcfény ami szájra is lehet használni érdekelt, de sajnos semmit sem ér, az én halvány bőrömbe teljesen elveszett, nagyon puhára szárad de semmi színe sajnos, az ára 1300 ft 2 árnyalat van, alapozóból is kettő van, nekem sajnos nagyon sötét, de nagyon könnyű az állaga, vizes alapú, az illat kicsit szokatlan de nem kellemetlen.A szemhéj púderek nekem kemények voltak és ebből adódóan kevésbé pigmentáltak de legalább izgalmas vidám színeket válogattak össze.
Vannak szájfények bronzosítók de nem fogtak meg a színek, sőt még napszemüvegek is vannak.
Szegeden egyenlőre csak a Kárászutcán volt ez az új kollekció de még minden teli volt.


De én is vettem két terméket, egy dezodort amit felturbóztam egy kis szódabikarbónával és teafa olajjal, így sokkal jobban véd.
Valamint vettem egy csodálatos szájfényt, ami azt hiszem a kedvencem lett.


Alverde mineral deo és Alverde lipgloss candy rose 230

A dezodor illata friss citrusos tengeri illat, nekem nagyon kellemes, állaga krémes kicsit lassan szívódik fel, fehér így a fekete ruhán foltot hagy, ha nem várjuk meg hogy beszívódjon, de több helyen is olvastam hogy felkenés után kézzel dolgozzuk el és a felesleget "töröljük" le, én is így csináltam és azóta teljesen száraz a hónaljam, igaz csak ülök de elég meleg van.Ha valaki ilyet vesz vagy már vett és nem vált be neki tegyen bele egy kiskanál szódabikarbónát mert ez egy természetes izzadásgátló és nagyon jól semlegesíti a szagokat.
600 forint körül volt, és nekem nagyon megérte mert tudom, hogy nincs benne alumínium.Egy próbát szerintem megér.




De ez a szájfény maga a szerelem, az alsó polcon volt, egy régebbi limitált kiadásban, azt hittem korrektor, mert olyan halovány volt a színe, de azért felvettem és megnéztem, egy nagyon szép barackos krémes csillámos szájfény volt ami 490 forint volt, végighúztam a tesztert a kezemen és már éreztem akkor, hogy nem ragadós, megszaglásztam az illata konkrétan vörös bor, de eltudok ettől tekinteni mert felvitel után nem érződik és gyönyörű természetes a színe.
Nem szárít, olyan mint egy ajakápoló, egyáltalán nem ragad, de pár óra múlva veszít a fényéből, mert beivódik.Az applikátor kicsit kisebb a normál szájfényekhez képest, de nem jelent gondot könnyű vele dolgozni.
Mindenkinek ajánlom, ha szeretne egy természetes árnyalatú és összetevőjű szájfényt olcsón, és remélem valahol még be tudjátok szerezni.

Többször is olvastam, hogy az alverde szájfények kimondottan jók és olcsóak de soha nem érdekeltek meg ráadásul pirosas színük volt amiből meg van elég, de most ezek a barackos natúr színek nagyon bejönnek.

Remélem tudtam egy kicsit segíteni a hippie d-vel kapcsolatban és remélem ti is kipróbáljátok a szájfényeket.



-Rita

3 megjegyzés:

  1. Hétfőn meglesem a D&M-ben, hogy itt van-e ilyen kollekció. Tökjó!:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a szájfény tényleg nagyon szép :$

    VálaszTörlés
  3. Nekem is meg kell kuksiznom a hippi kollekciót :) És a szájfény is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés