7 deadly sins make up - Envy


Envy

Irigység 


Avagy a 7 halálos bűn harmadik alanya

Szinte csecsemőkorban sajátítjuk el öntudatlanul ezt a tulajdonságot, és gyermekkorunkban naponta szenvedünk miatta. A szerzetes- vagy beavató iskolák mindegyikének alapszabálya, hogy ne kívánjam meg azt, amit nem önként ajánlottak fel. 

De ez csak rám vonatkozik!!! Nem jelenti azt, hogy mástól is elvárhatom, hogy ne kívánja meg, ami nekem jól esik. Egy szelet csokoládét is meg lehet felezni, egy süteményt megosztani másokkal, egy almába beleharaphatnak öten. A legszegényebb gyerek is megoszthat valamit másokkal, a legegyszerűbb ember is tehet szívességet valakinek, vagyis megoszthatja az erejét másokkal. Az irigységet itt lehet torkon ragadni, hogy vajon én vagy a gyerekem észrevesszük-e, hogy másnak is adhatunk a sajátunkból?  "








Mindenki számára ismert a zöld szemű szörnyeteg az irigység, féltékenység.
A szín választás is kézenfekvő volt, de valahogy szerettem volna különlegesebbé tenni, mert inkább valami erdei tündér jutott eszembe a sminkről mintsem a gonosz irigység.Így jött a zöld lötyi ötlete, ami nem más mint ételfesték és víz. A napokban készítettem művért is így volt itthon sok festék, amivel jól lehet szórakozni.
Azt, hogy kinek mi jut eszébe a képről, mindenki döntse el. Számomra gonosz lett ami jó :) de hogy az irigység fel tűnik e a neon zöld szemeimben azt nem tudom eldönteni.

Remélem nektek is legalább annyira testszik a "smink" mint nekem.


-Rita


1 megjegyzés: