10 nagyszerű kozmetikai termék 1000ft alatt! - 2 rész

Ismét készítettem egy válogatást, amiben olyan termékeket mutatok be amik olcsó áruk ellenére igazán jó termékek, nem csak saját véleményem hanem családtagjaim barátaim és az internetes oldalak bevonásával próbáltam egy átfogó több réteget "kielégítő" termék listát készíteni.

Remélem találtok köztük olyat amit ti is kipróbálnátok, vagy ti is használjátok és csak megerősíteni tudjátok, vagy épp ellenezni a véleményemet.


Himalaya hidratáló krém - 490 forint
Én csak az illatát nem szeretem, de minden más amit nyújtani tud teljesen jó.
És leginkább az ára az ami popmás, ennyi pénzért 50 ml krémet kapunk.


HiGeen kézfertőtlenítő gél - 499-600 forint körül

Eredetileg az űrutazóknak fejlesztették ki, mert ott nehézkes volt a víz használata.
Ma már mindenki számára elérhető, a drogériákban.
Nagyon sok illatban és színben találhatunk, nagyon jól használható, kirándulások, nyaralások, vagy olyan helyen ahol nem tudunk kezet mosni.Nagyon sokáig elég, használata közben nagyon jól hűsít.
Nekem tavaly nyár óta megvan, és még háromnegyede benne van.


Fa active pearls dezodor - 599 forint

Nagyon jó illata van nekem nem rózsás, inkább gyümölcsös.
Én azért vettem mert volt dm kuponom és úgy csak 290 forintba került, általában nem használok hasonló dezodorokat ( csak alverde vagy alterra, de elfogytak és az 1290 forint lett volna)
De elkel, hogy mondjam nagyon jól véd, és az állaga is kitűnő nem gyűlik össze mint a hasonló krémes stiftes változatok a hónaljban.

Essence sun club paletta - 899 forint 

Erről nem mondok sokat mert nem tudnám abba hagyni, tökéletes, nekem az alsó színesebb van meg, úgy nyertem, de azt hiszem meg is vettem volna és az is biztos hogy a másik színt is megveszem mert annyira tetszik. A csomagolásuk már nem így néz ki.


Balea kétfázisú vízálló sminklemosója - 599 forint 100 ml

Őszintén a sminket hibátlanul eltávolítja, még ha nagyon keveset is teszünk a vattára.
Engem csak az utána maradó borzalmas olajos réteg zavar amit nem olyan könnyű lemosni, főleg nem egy természetes arclemosóval, ehhez valami olyan kell ami jól oldja az olajos téteget, de én pedig olyat nem használok így marad a természetes szappan, ami azért egy kicsit csak szárít, de ennek ellenére használom, mert olcsó sokáig elég és még a nagyon durva arcfestékszerű sminkjeimet is eltávolítja.


Babylove sensitive testápoló - 299 forint 

Nagyon szeretem, mert nincs illata nagyon finom puha lesz tőle a bőröm igaz nagyon zsíros olajos, de ez a benne lévő mandula olajtól van. Engem nem zavar, de valaki ezt nem szereti akkor azoknak télire ajánlom vagy estére, mert tényleg jól hidratál és olcsó.


Essence smokey eyes brush - 399 forint

Nagyon szeretem már többet is vettem belőle, az interneten és barátaim körében is csak pozitív véleményeket találtam. Ha valaki nem szeretne költeni több ezreket ecsetekre, de egy megbízható olcsó ecsetet szeretne, akkor nyomás a boltba beszerezni egy ilyen kis csodát.


Catrice körömlakk - 750 forint

Nagyon sok színben kapható, tartósak és nagyok is.
Azt hiszem szükségem lesz néhány színre, amiket a moyránál nem találtam vagy nem volt olyan erőteljes a hatása. 


Oriflame pure colour ajakrúzs - 768 forint

Akciósan még 400 forintért is hozzájuthatunk ezekhez a csodálatos színekhez, nem szeretnék elfogultnak tűnni ezért hoztam egy két tesztet képet miről is beszélek.






Oriflame swedish spa éjszakai bőrmegújító kézkrém - 699

Akciósan 461 forint, különleges összetevőinek köszönhetően jól táplálja és megújítja a kéz bőrét.
Vérbőséget fokozó gyömbérkivonatot és vitaminokban gazdag édes mandula olajat tartalmaz.
Finom illatát hosszan megőrzi.


Remélem tudtam segíteni egy kicsit azoknak akik nem szeretnek sokat költeni de a pénzükért kiváló minőségű termékeket szeretnének kapni.

Kommenteket pedig szívesen várom, hiszen ezzel elősegítitek mások döntését az adott termék megvásárlásába.

Ha van kedvetek akkor értékeljétek a felsorolt termékeket egy ötös skálán.
Ha pedig nem használtad még őket akkor csak hagyd üresen.

Az én értékelésem :

1.Himalaya arckrém - 4 pont
2.HiGeen kézfertőtlenítő gél - 5 pont
3.Fa active p dezodor - 3 pont
4.Essence sun club paletta - 5 pont
5.Balea sminklemosó - 3 pont
6.Babylove testápoló - 4 pont
7.Essence ecset - 5 pont
8.Catrice körömlakk - 4 pont
9.Oriflame rúzs - 4 pont
10.Oriflame kézkrém - 4 pont 

Amennyiben ismét sikerül egy 1000 forint alatti posztra elegendő terméket összeválogatnom akkor azon jelentkezni fogok vele.


-Rita

5 megjegyzés:

  1. Beleírnád hogy az első kettőt hol tudom megtalálni? Köszi:)

    VálaszTörlés
  2. A himalaya krémmel múltkor szemeztem nagyon, de miután megszagoltam elment tőle a kedvem. :D A fa dezodort én is használom, és nagyon szeretem. Ez előtt rexonám volt, ugyan ilyen stiftes.. borzalom az a dezodor.. :S A balea sminklemosót tavaly nyáron használtam, első használatnál az olajat sikerült a szemembe nyomnom, de ezt leszámítva én szerettem. Ezek közül még az ecset van meg nekem, amit IMÁDOK. :D Nagyon hasznos bejegyzés volt, nekem tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. csoszi az első két terméket dm-ben meg lehet venni, de a higeen több drogériában is megtalálható, vannak saját márkás termékekben is amik ugyan olyan jók és olcsóbbak ebből a kézfertőtlenítőből.A himalaya termékek még a douglasban is vannak.

    VálaszTörlés
  4. wow, nagyon jó poszt! A kézfertőtlenítóre lehet, egyszer befektetek (bár én és az immunrendszerem semmitől sem félünkXD) illetve az essence paletta ami még nagyon megfogottX3 Meg a balea sminklemosó érdekel nagyon - bár olajos a bőröm, az olajréteg pont hasznos - a legtöbb ilyen termékkel ellentétben "kárpótolja" a bőrt amiért leviszi annak védő olajos-zsíros rétegét (aminek a hiánya csak fokozott termelést okoz).
    Catrice körömlakk - bár bírná a körmöm a lakkozást... T^T

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó kis téma!egy-kettőt én is beszerzek.

    VálaszTörlés