Kakaós arc maszk!

Sziasztok, az utóbbi napokban (már egy hete) nem használtam semmilyen gyári arc tisztítót, tonikot, radírt.
Helyette különböző otthon elkészíthető kencéket próbáltam ki, amik közül szeretném nektek bemutatni azokat amik beváltak.

Amiért megéri őket használni az az, hogy olcsóak, természetesek és hatékonyak (na és némelyik még finom)

A kedvencem a kakaós.

Ami egy evőkanál joghurt (lehet tejföl és kefir is)
Egy kiskanál méz 
Egy kis kanál olíva olaj
Egy evőkanál kakaó

Az egészet össze kutyulni egy kis edényben, majd pedig a megtisztított arcra felvinni és hagyni hatni 20 percig.



Ti is legalább ilyen jól fogtok kinézni mint én XD

Hatás

Tisztít,ápol, kezeli a pattanásokat és nagyon finom puha bőr marad utána.

Egy próbát szerintem megér.


Másik kedvencem igaz nagyon büdi de hatásos

Egy fél élesztő
Egy kiskanál  citromlé (friss)
Egy két csepp teafa olaj

Összekeverjük és az arcra felvisszük majd hagyjuk hatni 10-15 percig.

A bőr nagyon üde és friss lesz.
Feszesség még másnap is érezhető lesz.

Remélem ti is kipróbáljátok és legalább annyira beválik mint nekem.


-Rita

1 megjegyzés: