Kedvenc sorozatok unalmas hétvégékre!

Én nem nagyon szeretem a csajos, pletykázós, randizós, szakítós, nyálgép ocsmány sorozatokat, de van néhány olyan sorozat amit már évek óta követek és imádok.

Az első nagy kedvencem a két igazán ütős (test)vérpár, Dean és Sam, akik a Supernatural természetfeletti lényeinek a kivégzésére specializálódtak :D
Nah de ez nem ilyen véresen komoly, nagyon viccesek, izgalmasak a részek, szerintem nincsenek túljátszva a szerepek, néha képes vagyok elhinni, hogy ez a valóságban is megtörténhet az ami a képernyőn, sót és vasat csajok mindenféleképpen tartsatok az ágyatok mellet :D


Dean és Sam Winchester 


Sam


Dean 


*.*


Castiel, ő nem más mint a sorozat angyala, kicsit mókás szereplő, hiszen sokszor semmit nem tud az emberi életről, érzésekről, helyzetekről és néha igazán vicces szituációk alakulnak ki.

Én már régóta nem nézem magyarul, így nem tudom milyenek a szinkron hangok, de ha tehetitek akkor mindenesetre nézzétek angolul (lehet hozzá feliratot is szerezni :D)







Ez nagyon nagy:D



A következő kedvenc nem más mint Dexter, a Miami-i sorozat gyilkos, aki egyben vérelemző és édesapa, nagyon szürreális összeállítás de ha látnátok akkor még inkább csak erősödne ez az érzés.

Nem is akarok sok mindent elárulni erről, hiszen ebben minden rész annyira izgalmas kár lenne belőle részleteket kiemelni, a karaktert megformáló Michael C.Hall több díjat is bezsebelt az alakításáért, egyszerűen eljátszani egy olyan beteg elmét aki, igaz jó szolgálatában gyilkol, kivégez másokat (nem akár milyen módon, ez egy rituálé) lenyűgöző *.*, emberi érzelmektől mentes gyermekkora után kialakított kapcsolatai nagyrészt érzelem menetesek, még feleségét sem szerette, hanem egy különös hiányt érzett halála után, egyedül fia az aki elkezdett megváltoztatni benne valamit :D De ez már a jövő nyomás mindenki és nézze meg a Dextert 






TBBT, ha ez mond valakinek valamit akkor :D nagy valószínűséggel imádja vagy éppen utálja ezt a sorozatot, régebben ki nem állhattam a The Big bang Theoryt, idiótáknak néztem őket, igaz még most is azok de már legalább megszerettem őket, 5 szereplő közülük egy viszonylag normális lány és 4 igazán furcsa fanatikus fiatal "tudós" akik a mai világban élik "hétköznapi" életüket :D

Csak és kizárólag olyanoknak ajánlom akik képesek elviselni ekkora hülyeséget némi fizikai, számítógépes, World of Warcraft-os vagy egyéb kocka meg nyilvánulást.













Egyenlőre ezt a 3 sorozatot ajánlom figyelmetekbe ha eddig még nem néztétek volna, ha eddig utáltátok bármelyiket adjatok neki még egy esélyt hátha másképp fogtok vélekedni :)

Hamarosan jön  még néhány kedvenc uncsi hétvégékre!



Nektek mi a kedvenc sorozatotok?


-Rita









6 megjegyzés:

  1. Én is pont akartam írni egy ilyen bejegyzést, ez nem ér:D

    Egyébként én is nagyon szeretem a Dextert és a Big bang-et, az Odaát-tal már egy ideje szemezgetek, most már el kéne kezdenem nézni...:)

    VálaszTörlés
  2. Az Agymenőket én is nagyon szeretem, az Odaát-at pedig most kezdtem el nézni. :)

    VálaszTörlés
  3. amikor megláttam a feliratkozások között az Odaátos képet már egyből felcsillant a szemem... annyira imáádoom *.*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök hogy ilyen sok csaj szereti ezeket e filmeket :D mondjuk az odaát az egyértelmű, hogy miért de pl a dextert és a TBBT nem gondolnám, hogy szeretik :D nagy öröm és boldogság :P

    VálaszTörlés
  5. Dexter és Supernatural,két nagy kedvencem!:D

    VálaszTörlés
  6. én pont azokat nézem amiket te felsoroltál hogy nem szereted:D
    ami nem ilyen és nézem az a vámpírnaplók, és az így jártam anyátokkal-ba is bele-bele nézek, most pont megy egyik csatornán :D
    a szellemekkel suttogót nagyon szerettem sajnáltam hogy vége lett :((

    VálaszTörlés